    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Overmax Camspot 4.1 - dziwne kolory
    Date: Tue, 12 Jul 2016 09:25:01 +0200

    news:578404e0$0$15208$65785112@news.neostrada.pl...

    > A co za różnica? Czy HR kamery nie powinien też zresetować ustawienia?

    Teoria potrafi się rozminąć z praktyką.

    > Albo inaczej: jak zresetować ustawienia, bez przywracania kamery do
    > stanu fabrycznego?

    Jedyne co widzę, reinstalacja sterów i programu obsługi.

    > Problem w tym, że nigdzie nie widzę takiej opcji...

    Widocznie uznano, że już nie jest potrzebna. Za dawniejszych lat spotykałem
    to w programach sterujących.

    > Chwila, co i jak mam podmienić?

    Jeśli masz więcej niż jedną kamerę, to wydawało mi się proste - dwie kamery
    między sobą.
    Jak problem powędruje, problem przypisałbym do kamery, jak zostanie, to do
    ustawień.
    Wydaje mi się, że obciąć sobie połowę problemu do rozpoznania, to dużo, nie
    szukać po omacku wszędzie.
    Dobra... spadam z wątku.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski