  • Data: 2016-07-11 23:00:54
    Temat: Re: Overmax Camspot 4.1 - dziwne kolory
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-11 o 22:55, JaNus pisze:

    > Dlatego gdy będziesz robił to, co proponuje "HF5BS" - to w takiej
    > "przesiadce na herbatce" (u szalonego kapelusznika) uwzględnij też i
    > zasilanie!

    Kamera zasilana z zasilacza zestawu, poprzez kabel ethernetowy. Z jednej
    strony, przy switchu przetlotka "wstrzykująca" zasilanie, z drugiej
    przeprowadzająca odwrotną operację. Ta druga została przeze mnie
    skrócona, aby mieściła się w puszcze przy kamerze.

    Długość kabla ethernetowego od zasilacza to jakieś 2-3 metry.

    Docelowo ta kamera (wraz z paroma innymi) ma być zasilana z zasilacza
    buforowego.