  • Data: 2013-09-03 13:27:29
    Temat: Re: Oto po co potrzebują monitoringu!
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 września 2013 10:49:13 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Nie wiem czy zauważyłeś ale odpowiedziałem na takie zdanie:
    >
    > "Może służy obywatelom. Może gostek miał 22 punkty i teraz mu zabiorą PJ
    >
    > i jednego pirata będzie mniej przez jakiś czas."
    >
    > Tak samo "mądre" jak moja "ideologia"
    >

    > "Piraci do łagrów a od razu będzie bezpieczniej i nam się o połowę
    >
    > zwiększy przestrzeń życiowa"
    >
    > To jest dopiero popaprana ideologia.
    >
    > Mam zacytować sławne słowa premiera czy się zlitować? :-)

    Weź pomyśl jak potrafisz a nie pierdol głupoty. PJ to rodzaj przywileju. Nie dostaje
    się go z urodzenia tylko trzeba się o nie postarać. Warunkiem posiadania jest
    bezwzględne trzymanie się pewnych ściśle określonych zasad. Można te zasady złamać
    świadomie i nieświadomie. Taksówkarz nie powinien świadomie łamać tych zasad. A tak
    przy okazji. Spora część taksówkarzy to policjanci na emeryturach. Może ten co go
    złapali trzy tygodnie temu suszył z za krzaków. Jak by go złapali koledzy to by się
    wykpił. Oni maja taką zasadę że swoich jak nie trzeba to nie ruszają. A durna maszyna
    o tym nie wie i go sfilmowała. Jak by to był były funkcjonariusz z drogówki. Taki co
    suszył z za krzaków też byś go żałował? Tego typu wykroczenia popełniają ludzie
    którym się wydaje że są bezkarni.