  • Data: 2013-09-03 17:28:17
    Temat: Re: Oto po co potrzebują monitoringu!
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    W dniu 2013-09-03 10:49, z pisze:

    >Nie, to jest całkiem sensowne, w przeciwieństwie do twoich wymysłów.
    >Ze szczególnym uwzględnieniem faktu, że jak ktoś ma 22 punkty to się
    >powinien pilnować, a nie dalej pokazywać jaki ma stosunek do prawa
    >i zasad, które wszystkich obowiązują.

    Wszystkich obowiazuja, ale malo kto przestrzega :-)

    A 22 pkt ... dawniej nie oplacalo sie pilnowac, teraz trudno
    powiedziec, w przyszlosci moze byc gorzej :-)

    >A jak ktoś uważa, że dla
    >swojej wygody potraktuje sobie pewne kwestie dość wybiórczo to
    >nie niech płacze, że został przyłapany tylko grzecznie płaci.

    I po to ma placic podatki zeby mu mandat bylo latwiej wstawic ?
    A zainstalowaliby kamery na osiedlowej ulicy i pochwalili ilu nocnych
    zlodziei zlapali :-P

    J.