eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOsobowy diesel w PRL › Re: Osobowy diesel w PRL
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!pee
    r02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neost
    rada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostr
    ada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <598b6e6e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <omik37$gvi$1@node2.news.atman.pl> <omjhbr$t9t$1@node1.news.atman.pl>
    <omjsc8$lmg$1@node2.news.atman.pl> <omkmn0$egi$1@node2.news.atman.pl>
    <omkqlh$77j$1@node1.news.atman.pl>
    <598df88c$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <oml1af$dsi$1@node1.news.atman.pl> <oml29l$es6$1@node1.news.atman.pl>
    <oml34m$ptt$1@node2.news.atman.pl> <omm7nc$qoh$1@node2.news.atman.pl>
    <ommf7c$1vv$1@node2.news.atman.pl> <ommvo9$bal$1@node1.news.atman.pl>
    <omnirv$u6f$1@node1.news.atman.pl> <ompcn1$mpd$1@node1.news.atman.pl>
    <ompi04$rq3$1@node1.news.atman.pl> <ompo7s$288$1@node1.news.atman.pl>
    <omq68m$gb8$1@node1.news.atman.pl>
    <5990bc77$0$5163$65785112@news.neostrada.pl>
    <omre8c$k8n$1@node2.news.atman.pl>
    <5991668a$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <oms20u$6fd$1@node2.news.atman.pl>
    <59919088$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <omuc7c$ic3$1@node1.news.atman.pl> <omusvq$3e3$1@node1.news.atman.pl>
    <599571cd$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <599571cd$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Osobowy diesel w PRL
    Date: Thu, 17 Aug 2017 12:47:32 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 24
    Message-ID: <59957446$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1502966854 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 657 82.143.187.50:54139
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 896335144
    X-Received-Bytes: 2927
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2613044
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:599571cd$0$15210$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >> Ale w ilości tokarek byliśmy bez wątpienia światowym potentatem.
    >> :-)
    >
    >Podobnie było z transportem kolejowym - byliśmy potentatem na skalę
    >europejską. Z dwóch przyczyn - fabryki i fabryczki powstawały tam,
    >gdzie poleciał palec jakiegoś towarzysza (dokładnie jak na filmie
    >Poszukiwany, poszukiwana), a nie tam, gdzie to było racjonalne. I po
    >drugie - nie było rozwiniętego transportu samochodowego.

    Zaraz zaraz - robilismy jakies wieksze inwestycje w kolej ?

    Po Niemcach odziedziczylismy gesta siec kolejowa, po Rosjanach rzadka
    ... i to widac do dzis.

    W lokomotywach tez nie blyszczelismy.

    No ale PRL sie skonczyl, to PaFaWag zamkneli ... moze i slusznie, bo
    po co wagony, skoro PKP towarow ani ludzi przewozic nie potrafi :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: