eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOsobowy diesel w PRL › Re: Osobowy diesel w PRL
  • Data: 2017-08-17 12:47:32
    Temat: Re: Osobowy diesel w PRL
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:599571cd$0$15210$6...@n...neostrad
    a.pl...
    >> Ale w ilości tokarek byliśmy bez wątpienia światowym potentatem.
    >> :-)
    >
    >Podobnie było z transportem kolejowym - byliśmy potentatem na skalę
    >europejską. Z dwóch przyczyn - fabryki i fabryczki powstawały tam,
    >gdzie poleciał palec jakiegoś towarzysza (dokładnie jak na filmie
    >Poszukiwany, poszukiwana), a nie tam, gdzie to było racjonalne. I po
    >drugie - nie było rozwiniętego transportu samochodowego.

    Zaraz zaraz - robilismy jakies wieksze inwestycje w kolej ?

    Po Niemcach odziedziczylismy gesta siec kolejowa, po Rosjanach rzadka
    ... i to widac do dzis.

    W lokomotywach tez nie blyszczelismy.

    No ale PRL sie skonczyl, to PaFaWag zamkneli ... moze i slusznie, bo
    po co wagony, skoro PKP towarow ani ludzi przewozic nie potrafi :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: