eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błądRe: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-x
    xxfer.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrad
    a.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada
    .pl.POSTED!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <la467b$6b4$1@mx1.internetia.pl>
    <52c5daa2$0$2369$65785112@news.neostrada.pl>
    <la6i8c$g0m$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <52ca9393$0$2167$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <52cd2149$1$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Date: Wed, 8 Jan 2014 12:25:40 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 140107-0, 07.01.2014), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 31
    Message-ID: <52cd36ff$0$2366$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-72-242-154.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1389180671 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2366 89.72.242.154:4215
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2518286
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości news:XnsA2AF77765F964budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...
    >
    >>>> Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
    >>>
    >>> A skąd mam wiedzieć...
    >>>
    >>
    >> Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i
    >> ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.
    >
    > Bo ma rewir.
    > A obdzwoneinie i ułożenie trasy zajęłoby mu z 2 godziny a i tak do
    > niektorych by się nie dodzwonił.
    > Jak ma do kogoś dalej dojechac, zboczyc z trasy itp. to dzwonią.

    Miałem kilka sytuacji, że dzwonił spod mojego domu, że nikogo nie zastał.
    Musiał potem czekac kilka minut, żebym zorganizował kogoś kto mógłby
    odebrać. Jakby zadzwonił 1 godzinę wcześniej albo nawet rano, to miałby
    zapeniony odbiór "od ręki".
    Dlatego też wolę dostawę przez Pocztę, bo nie muszę przewidywać w jaki dzień
    dojdzie przesyłka i czekać cały dzień w domu. Ostatnio nawet pojawia się
    opcja odbioru przesyłek w najbliższym kiosku Ruchu.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: