eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błąd › Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Data: 2014-01-08 12:33:42
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:1281177627.20140108111513@pik-net.pl.invalid...
    > Hello,
    >
    >> Hello yabba,
    >
    >> Wednesday, January 8, 2014, 10:53:02 AM, you wrote:
    >
    >>>>> Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
    >>>> A skąd mam wiedzieć...
    >>> Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i
    >>> ustala
    >>> sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.
    >
    >> Dlatego: http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_komiwoja%C5%BCe
    ra
    >
    >> Usługi pocztowe/kurierskie opierają się na minimalizacji kosztów
    >> dostawy. A to wymaga optymalizacji trasy. Gdybyś chciał ustalać
    >> godzinę dostawy, to koszt takiej usługi musiałby być znacznie wyższy.
    >
    >> [...]
    >
    > Bardziej właściwy link:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Problem_marszrutyzacji
    >


    Wszystko zależy od wag kryteriów optymalizacji. Czy kurier ma większy zysk
    ze skutecznego oddania paczki czy z ograniczenia do minimum przebiegu?

    Muszę zapytać kolegę, który kiedyś pracował jako kurier.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: