eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błąd › Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Data: 2014-01-08 12:25:40
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości news:XnsA2AF77765F964budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...
    >
    >>>> Dlaczego nie zadzwonił wcześniej do klienta?
    >>>
    >>> A skąd mam wiedzieć...
    >>>
    >>
    >> Ogólnie mnie ciekawi, dlaczego kurier nie obdzwania rano klientów i
    >> ustala sobie trasy według terminu obecności lkienta w domu.
    >
    > Bo ma rewir.
    > A obdzwoneinie i ułożenie trasy zajęłoby mu z 2 godziny a i tak do
    > niektorych by się nie dodzwonił.
    > Jak ma do kogoś dalej dojechac, zboczyc z trasy itp. to dzwonią.

    Miałem kilka sytuacji, że dzwonił spod mojego domu, że nikogo nie zastał.
    Musiał potem czekac kilka minut, żebym zorganizował kogoś kto mógłby
    odebrać. Jakby zadzwonił 1 godzinę wcześniej albo nawet rano, to miałby
    zapeniony odbiór "od ręki".
    Dlatego też wolę dostawę przez Pocztę, bo nie muszę przewidywać w jaki dzień
    dojdzie przesyłka i czekać cały dzień w domu. Ostatnio nawet pojawia się
    opcja odbioru przesyłek w najbliższym kiosku Ruchu.


    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: