eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOponeo wprowadza klientów w błąd › Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
  • Data: 2014-01-08 12:47:33
    Temat: Re: Oponeo wprowadza klientów w błąd
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:lajdve$q8d$1@node1.news.atman.pl...
    > On 2014-01-08, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:
    >>
    >> Miałem kilka sytuacji, że dzwonił spod mojego domu, że nikogo nie zastał.
    >> Musiał potem czekac kilka minut, żebym zorganizował kogoś kto mógłby
    >> odebrać. Jakby zadzwonił 1 godzinę wcześniej albo nawet rano, to miałby
    >> zapeniony odbiór "od ręki".
    >> Dlatego też wolę dostawę przez Pocztę, bo nie muszę przewidywać w jaki
    >> dzień
    >> dojdzie przesyłka i czekać cały dzień w domu. Ostatnio nawet pojawia się
    >> opcja odbioru przesyłek w najbliższym kiosku Ruchu.
    >>
    > Tyle, ze PP ma ten minus, ze jezeli to wazna przesylka i chcesz na nia
    > zaczekac
    > w domu to na koniec dnia w skrzynce znajdujesz awizo z tekstem ze o godz
    > 12
    > listonosz nie zastal nikogo w domu. Nic tak nie wkurwia ;-)
    >


    Ważne przesyłki zamawia się kurierem. Większa możliwość ocenienia, którego
    dnia przesyłka dotrze.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: