    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Ogrzewanie przedniej szyby
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 20 Dec 2016 21:35:27 +0100

    Dnia Tue, 20 Dec 2016 21:18:09 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    > No ale klima nie potrzebuje nagrzac silnika. Wlasnie o porownanie z klima mi
    > idzie, bo ja akurat nigdy nie czekam na silnik.

    Działa z grubsza tak jak tylna szyba ogrzewana.

    Czyli po pierwsze działa na dwie strony, odmraża również szybę na zewnątrz
    co pomaga rozluźnić lód.

    Para schodzi myślę że szybciej niż z klimą. Zresztą moim zdaniem szyby
    parują tylko w dziurawych samochodach do których leje się woda :)

    > W salonie to samo co np. w deszczu w nocy, albo w ostrym swietle

    No jak jeździłem kilka razy to wnerwiało mnie załamanie światła lamp
    jadących z przeciwka.
    Zwłaszcza jak kupujesz nowe auto, to ja np. bardzo lubię taką fajną nową
    szybę której w ogóle nie widać.
    Bo jak przejedziesz tym 100kkm to szyba będzie już pewnie na tyle
    porysowana, że rysy będą Cię bardziej wnerwiać niż te druty.

    Zresztą może zależy jakie auto?
    Ja moje wspomnienia mam z Mondeo III.