  • Data: 2016-12-21 12:12:13
    Temat: Re: Ogrzewanie przedniej szyby
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2016-12-21 o 10:05, J.F. pisze:

    >Widać, ale jak masz na co dzień to zapominasz i tylko cieszysz się
    >czystą szybą :)

    Sa bardzo cienkie (rzedu 0.1mm) i jak patrzysz daleko, to nie widac.
    Jak sie uwaznie przyjrzysz szybie, to zobaczysz ... ale po co sie
    przygladac ?

    I tylko przez te odbicia "czystosc szyby" juz nie jest taka idealna
    ... ale po przyjrzeniu to ja widze jakies drobne pecherzyki.
    I mam wrazenie, ze to w folii miedzy szybami sa ... czyzby kiedys rosa
    sie na szybach zrobila, a potem sloneczko przygrzalo przez soczewki
    kropelek wody ?

    J.