  • Data: 2016-12-21 09:17:39
    Temat: Re: Ogrzewanie przedniej szyby
    Od: szerszen <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Ghost" <n...@d...pl> wrote:

    > Na ile skuteczniejsze od zwykłego nadmuchu klimą, i czy widać jakieś druty w
    > szybie?

    Jeśli chodzi o zamrożenie to skuteczne tylko przy niskich temperaturach, tak do około
    -5, potem coraz gorzej, aż pałeczkę przejmuje nawiew.

    Natomiast bardzo skuteczne przy parowaniu szyb jak nielubisz nadużywać klimy, to
    super sprawa.

    Co do widoczności ja na codzień nie zauważam, dopiero jak zaczynasz się przyglądać i
    ogniskować wzrok na szybie to zaczynasz zauważać.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń