  • Data: 2013-08-19 18:46:22
    Temat: Re: Odp: Czyszczenie konektorów 6.3mm
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Sylwester Łazar" <i...@a...pl> wrote in message
    news:kut5ev$5hh$1@mx1.internetia.pl...
    > Nic nie zastąpi połączenia bezstykowego.
    > Ja regularnie zalutowuje przewody w swoich samochodach.
    > Mam dość ciągłego czyszczenia styków, których nawet nie potrzebuję
    > rozłączać.

    Przykre... co to za samochody masz?

    Ja w swoich nie mam problemów ze stykami... :-)

    > Rozłączanie jest potrzebne, aby ....oczyścić styki.
    > To jest bezsens.

    Nie, rozłączanie jest po to, aby wymienić czujnik X bez potrzeby
    zarabiania nowych połączeń, lutowania itp...

    > Jeżeli nawet trzeba wyciągnąć cały silnik - odcinam wszystkie czujniki
    > cążkami.

    Dosyć radykalne - nie znajdziesz wielu amatorów na swoje metody.
    Ja z całą pewnością wolałbym na taki samochód nie trafić...