    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Re: Odkuwajš sie za fotoradary
    Date: Tue, 18 Jan 2011 01:40:28 -0600

    On 1/17/2011 2:17 PM, mister wrote:

    > czytam twoje wypociny na tej grupie i sa one ponizej krytyki.
    > powiedz mi, jak ogromnym ignorantem nalezy byc, ze nie potrafisz
    > zrozumiec ze w wielu miejscach PO PROSTU NIE MA GDZIE ZAPARKOWAC.

    Czy to ma byc argument, za tym, ze jak mnie nie stac na marcedesa to
    moge go ukrasc.
    jak nie ma gdzie zaparkowac, to nie ma gdzie zaparkowac. przyjalem fakt
    do wiadomosci.

    > nie, nie mozna zaparkowac dalej i sie przejsc. BO NIE MA GDZIE.

    probowales w innym miejscu?

    > sytuacja nagminna w dni powszednie, w godzinach wieczornych i nocnych.
    > wracajac do domu po godzinie 20:00 mam problemy ze znalezieniem miejsca,
    > wracajac po 22:00 nie mam gdzie zostawic samochodu zgodnie z przepisami
    > ruchu drogowego i zasadami moralnymi.

    ja ci pare miejsc moge wskazac jesli chcesz.

    > jednak samochod stojacy przez noc
    > na waskim chodniku osiedlowym nikomu nie przeszkadza. ty bys mi go
    > odholowal, bo przeciez tym chodnikiem mogla isc matka z dzieckiem w
    > wozku!!! notabene, z checia zostalbym 1,5 metra dla niej,
    to po prostu zrob to.

    > jednak nie
    > chcialbym sie (nie daj boze) spalic we wlasnym domu, bo straz pozarna
    > nie mogla przejechac, przez zaparkowany przeze mnie zgodnie z przepisami
    > ruchu drogowego, samochod.
    jakby byl zgodnie z przepisami to straz by przejechala.

    > proponuje wiecej realizmu, a mniej bajek o wozkach inwalidzkich i
    > matkach z dzieckiem w wozku (swoja droga - widzial ktos kiedys jedno
    > albo drugie o szerkosci 1,5 metra?!).

    wiesz dlaczego nie buduja dróg o szerokosci jednego samochodu?
    bo dawno juz wpadli na to, ze jak sie mijaja to droga musi miec
    szerokosc conajmniej dwoch samochodw.

    Jak sie dwoch pieszych mija, to chodnik musi miec szerokosc co najmniej
    dwoch pieszysz. Wpadłbys na to?