  • Data: 2011-01-18 08:45:13
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 1/17/2011 6:09 PM, to wrote:
    > begin PaPi

    > Dzięki że mi powiedziałeś, w tym momencie mój światopogląd runął.

    > Jeśli chodnik jest mało uczęszczany, a piesi mijają się sporadycznie, to
    > nie trzeba do tego 1.5 metra przestrzeni w każdym możliwym miejscu.

    czy ruch pieszych jest tak zsynchronizowany, ze mijaja sie w okreslonych
    miejscach, gdzie szerokosc jest 1.5 m?

    to moze wprowadz mijanki dla samochodow.
    parkuj na ulicy zajmujac caly pas, a pieszym zostaw chodnik.
    jak sie ktos do ciebie bedzie przypieprzal, to powiedz mu, ze przeciez
    kawałek dalej jest miejsce i tam sobie moze poczekac, zeby sie minąć z
    innym samochodem.
    czemu innym kazesz sie mijac w wyznaczonych miejscach. skoro to dla
    ciebie wygodne, to rob to sam a nie uszczęśliwiaj towim rozwiązaniem innych.