  • 1. Data: 2011-01-15 21:34:26
    Temat: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jak mają sie nachapać i uprzykrzyć ci życie, "kij" zawsze się znajdzie :-D

    Dlaczego oni zaczynają przypominać mi milicje obywatelską?
    Widzę szybki ich koniec kariery.

    "Wrocław, noc z 13 na 14 stycznia, godz 23.30. Na małej uliczce
    dojazdowej do osiedla (ul. Dobra) pojawia się patrol Straży Miejskiej
    wraz z lawetami. Rozpoczyna się walka z czasem aby odholować
    nieprawidłowo zaparkowane samochody, tak szybko aby mieszkańcy
    okolicznych bloków nie mogli ich przeparkować.[...] taka akcja miała
    miejsce po raz pierwszy i nigdy wcześniej nie było upomnień lub
    mandatów za parkowania w ten sposób na tej ulicy."

    http://42.pl/u/2xko
    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-01-15 22:09:10
    Temat: Re: Odkuwają sie za fotoradary
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-15 21:34, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > miejsce po raz pierwszy i nigdy wcześniej nie było upomnień lub
    > mandatów za parkowania w ten sposób na tej ulicy."

    Może ktoś upierdliwy tam mieszka i napisał pismo do SM, że "bla bla
    bla bla nie moge przejść bla bla bla proszę coś z tym zrobić".

    Kiedyś przyjechała do mnie SM, że zaparkowałem na trawniku. Uprzejmy
    Pan z SM powiedział, że "panie, my tu mamy ważniejsze rzeczy na głowie,
    ale jakiś upierdliwy sąsiad 5 razy dzwonił, więc 20 zł mandatu muszę
    Panu dać."

    Ilość kretynów jest taka sama w każdym zawodzie: zarówno wśród
    profesorów, lekarzy, sędziów, strażników miejskich jak i policjantów
    no i oczywiście mieszkańców.

  • 3. Data: 2011-01-15 22:12:55
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    megrims napisał(a):
    > Może ktoś upierdliwy tam mieszka i napisał pismo do SM, że "bla bla
    > bla bla nie moge przejść bla bla bla proszę coś z tym zrobić".
    Wszystko możliwe, ale to wygląda jak odwet.
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-01-15 22:31:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 15 Jan 2011 22:12:55 +0100, Krzysztof 45 wrote:
    >Wszystko możliwe, ale to wygląda jak odwet.

    Moze i bardzo dobrze - zaczna oburzeni ludzie pisac do prezydenta to
    zrobia oficjalny parking. A potem drugi, trzeci ..

    J.

  • 5. Data: 2011-01-15 22:37:04
    Temat: Re: Odkuwajš sie za fotoradary
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-15 22:31, J.F. pisze:

    > Moze i bardzo dobrze - zaczna oburzeni ludzie pisac do prezydenta to
    > zrobia oficjalny parking. A potem drugi, trzeci ..
    >
    > J.

    ROTFL - nic nie zrobią..

  • 6. Data: 2011-01-15 23:51:54
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Krzysztof 45 pisze:
    > Jak mają sie nachapać i uprzykrzyć ci życie, "kij" zawsze się znajdzie :-D
    >
    > Dlaczego oni zaczynają przypominać mi milicje obywatelską?
    > Widzę szybki ich koniec kariery.
    wow! jakoś możemy sie do tego przyłożyć?

    > (..) pojawia się patrol Straży Miejskiej
    > wraz z lawetami. Rozpoczyna się walka z czasem aby odholować
    > nieprawidłowo zaparkowane samochody,(...)
    nie pierwszy raz, nie ostatni. przepisy przepisami, nie oni wymyślili
    zakazy parkowania i za małe parkingi. jedyne co mozesz zroibić,
    (polecam) to wyskoczyć z aparatem/ kamerką i zarejestrować ich
    wykroczenia. moze coś komuś obili przy lawetowaniu? moze jadą bez pasów
    bezpeczeństwa? (to drugie na 99%)

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-01-15 23:59:13
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Jak mają sie nachapać i uprzykrzyć ci życie, "kij" zawsze się znajdzie :-D

    moze nie odkuwaja ale w koncu niech robia porzadek z tym do czego sa
    przeznaczeni

    ja mam dosc nowobogackich co maja dobre auto i wjezdzaja na caly chodnik
    i nigdy nikogo nigdzie nie ma, a uzywanie kierunkowskazow to dzis jakis mit

  • 8. Data: 2011-01-16 00:07:14
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Kris

    > ja mam dosc nowobogackich co maja dobre auto i wjezdzaja na caly chodnik
    > i nigdy nikogo nigdzie nie ma, a uzywanie kierunkowskazow to dzis jakis
    > mit

    Ja też, za te straszne czyny powinni im konfiskować auta.

  • 9. Data: 2011-01-16 00:08:55
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Kris napisał(a):
    > moze nie odkuwaja ale w koncu niech robia porzadek z tym do czego
    > sa przeznaczeni
    Ciepłego browara się nachlałeś chłopcze?
    A jak nie, to oświeć mnie i ich komendanta do czego są przeznaczeni.
    > ja mam dosc nowobogackich co maja dobre auto i wjezdzaja na caly
    > chodnik i nigdy nikogo nigdzie nie ma, a uzywanie kierunkowskazow
    > to dzis jakis mit
    Nowobogackich ROTFL zajebisty.
    Teraz auto synku tańsze od dobrego rowerka.
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2011-01-16 00:32:01
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    J.F. napisał(a):
    > Moze i bardzo dobrze - zaczna oburzeni ludzie pisac do prezydenta to
    > zrobia oficjalny parking. A potem drugi, trzeci ..
    Kolego pewnie młody bez samochodu, szmal rządzi światem, a nie dobro
    "Kowalskiego", a z parkingów i dobra "Kowalskiego" szmalu nie ma.

    A co do prezydenta, on ma ważniejsze sprawy niż to gdzie zaparujesz
    swoją furę.
    --
    Krzysiek