    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] wspominki...
    Date: Sun, 28 Mar 2010 11:04:21 +0200

    Mirek wrote:

    > Mylisz się. Jakieś 200 odcinków można znaleźć w necie - to chyba te, co
    > wyszły na jakichś kasetach. Z chęcią bym obejrzał pozostałe 300 i nie z
    > powodów sentymentalnych, tylko jest tam kupa ciekawych rzeczy i nie ma
    > znaczenia, że część informacji jest przestarzała.

    Zgadzam się, że ja tez bym z chęcią obejrzał wszystkie odcinki. Ale 500
    sztuk to jest jednak sporo życia. Nie wiem czy warto tracić czas tym
    bardziej ze w efekcie mogę powiedzieć "obejrzałem 500 odcinków Sondy".
    No i co? Fajnie. Niestety to jest jakieś 30 lat w nauce. Wieczność.

    > Można by zrobić
    > program 2-częściowy - odcinek Sondy i następnie dyskusja o tym co się do
    > dziś zmieniło.

    Zaraz po smierci prowadzacych pamiętam jak jakiś redaktor (nie pamiętam
    po tyl latach kto to był, może Tomasz Pyć) zapowiadał że TVP właśnie się
    do tego szykuje. Wyszło jak zwykle. Szkoda. Przypuszczam że miernoty
    intelektualne na stanowiskach kierowniczych zablokowaly tą decyzje, bo
    zbliżał się czas wielkiej kasy w TVP i lepiej było puścić jakieś gówno
    które zarobi tą kasę zamiast puszczać jakieś niezrozumiale dla
    "humanistów" pierdoły.

    A swoją drogą jestem ciekawy jak by się TVP próbowała wytłumaczyć z praw
    autorskich do materiałów w Sondzie ...