  • Data: 2010-03-28 18:21:01
    Temat: Re: [OT] wspominki...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Mar 2010 20:07:39 +0200, Maciek wrote:

    >Nie kradli - wtedy nie było internetu a oni nigdzie się nie włamywali.
    >Nie jeździli za granicę z magnetowidem i nie nagrywali cudzych
    >programów. Materiały reklamowe otrzymywali całkowicie LEGALNIE, np.
    >przez amabasdy, z przedstawicielstw różnych firm w Polsce. Przez
    >osobiste kontakty z ludźmi, dzwonili, pisali, przedstawiali się i
    >dostawali. Philips, Sony, czy inne były zachwycone darmową reklamą.
    >Nadal by były. Nie pisz, że kradli, bo to jest mało inteligentne
    >pomówienie a nawet red. Pyć już ich nie obroni.

    No coz, nie wiem na jakich zasadach dostawali wtedy, nie wiem jakby na
    to zareagowali darczyncy dzis, gdyby sie okazalo ze z tego sa
    pieniadze.

    Ustawa jest tu dosc jasna - nowe pole eksploatacji - nowa umowa
    potrzebna.

    >Stąd nikt specjalnie nie tępi chomika, czy e-mułka ale na oficjalną
    >emisję nie pójdą.

    A e-mule jeszcze dziala ? Mam wrazenie ze upadlo, za to mi serwery
    podsylaja jakies reklamowki.
    Moze mam jakas zla liste serwerow ?

    >Mimo iż nie mają kasy na nowości i ciągle puszczają
    >np. czterech pancernych, czy Klosa. Młodzi ludzie nie wszyscy są
    >zapatrzeni w nowości i jak ojciec pokaże im Sondę, to potrafią oglądać
    >od początku do końca - wiem po moim koledze z pracy, wielkim fanie Sondy.

    Bo u nas jest wielkie zacofanie i sie niewiele zmienilo przez 25 lat
    :-)

    J.