  • Data: 2015-07-26 21:32:55
    Temat: Re: OSM kontra Geoportal
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" mp384c$rgl$...@n...news.atman.pl

    > "J.F." 55b0c15c$0$2194$6...@n...neostrada.pl

    przeciwna strone. No chyba, ze Szczecin

    Nie wyrywam tego z komntekstu zbyt ciasno:

    "J.F." 55b0c15c$0$2194$6...@n...neostrada.pl

    > A ja sprawdzilem i Wroclaw .... po przeciwnej stronie kraju roznica
    > powinna byc w przeciwna strone. No chyba, ze Szczecin powinienem ...

    Dalej nie ma już mowy o tym, co znaczą dla Ciebie ,,strony różnic''.
    Wcześniej jest mowa o skręcaniu. Skręt jest albo zgodny z ruchem
    wskazówek zegara, albo odwrotny. (albo jakoś ortogonalny)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'