eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOC proceduryRe: OC procedury
  • Data: 2011-07-21 20:35:34
    Temat: Re: OC procedury
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4e286bd4$1@news.home.net.pl...
    >W sprawie w jakiej pytam się o działanie ubezpieczyciela było tak;
    > 1.Zdarzenie 8 lipca, po jakiś 2 godzinach prób udało się dodzwonić do
    > ubezpieczyciela i informacja, że powinni obejrzeć auto w 24 godziny, ale
    > na pewno się nie wyrobią.
    > 2.Na wizję auta rzeczoznawca dociera 11 lub 12 lipca i obiecuje wycenę
    > szkody na 14 lipca czwartek, jest z nim ustalone, że taki a taki warsztat
    > szkodą się zajmie i będzie się w moim imieniu z nim kontaktował...
    > i... cisza.
    > 3.W poniedziałek 18 lipca warsztat skarży się, że nagle okazało się
    > potrzebne jeszcze jedno upoważnienie do ich kontaktów z ubezpieczycielem,
    > ale i to nie pomaga, nie chcą im informacji udzielić.
    > 4.We wtorek 19 lipca dzwonie do ubezpieczyciela na party line, a panienka
    > mi mówi, że nie ma żadnych informacji co dzieje się z tą szkodą, obiecuje
    > oddzwonienie lub mejla do mnie i cisza,
    > 5.Wczoraj 20 lipca piszę do nich mejla, autoresponder i dalej cisza.

    Standard.
    W PTU było tak samo.

    > Czy taki brak reakcji ze strony ubezpieczyciela można jakoś zaskarżyć?
    >
    > Może zacząć im robić antyreklamę :-)

    Tylko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: