eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOC proceduryRe: OC procedury
  • Data: 2011-07-21 20:11:21
    Temat: Re: OC procedury
    Od: BAREK <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W sprawie w jakiej pytam się o działanie ubezpieczyciela było tak;
    1.Zdarzenie 8 lipca, po jakiś 2 godzinach prób udało się dodzwonić do
    ubezpieczyciela i informacja, że powinni obejrzeć auto w 24 godziny, ale
    na pewno się nie wyrobią.
    2.Na wizję auta rzeczoznawca dociera 11 lub 12 lipca i obiecuje wycenę
    szkody na 14 lipca czwartek, jest z nim ustalone, że taki a taki
    warsztat szkodą się zajmie i będzie się w moim imieniu z nim kontaktował...
    i... cisza.
    3.W poniedziałek 18 lipca warsztat skarży się, że nagle okazało się
    potrzebne jeszcze jedno upoważnienie do ich kontaktów z
    ubezpieczycielem, ale i to nie pomaga, nie chcą im informacji udzielić.
    4.We wtorek 19 lipca dzwonie do ubezpieczyciela na party line, a
    panienka mi mówi, że nie ma żadnych informacji co dzieje się z tą
    szkodą, obiecuje oddzwonienie lub mejla do mnie i cisza,
    5.Wczoraj 20 lipca piszę do nich mejla, autoresponder i dalej cisza.
    Czy taki brak reakcji ze strony ubezpieczyciela można jakoś zaskarżyć?

    Może zacząć im robić antyreklamę :-)

    Bartek


    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: