-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: "Cavallino" <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: OC procedury
Date: Thu, 21 Jul 2011 20:35:34 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 27
Message-ID: <j09rhn$jud$1@news.onet.pl>
References: <4e272e8c$1@news.home.net.pl> <4e286bd4$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: afnv248.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1311273335 20429 178.42.99.248 (21 Jul 2011 18:35:35 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Jul 2011 18:35:35 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4e286bd4$1@news.home.net.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
X-Antivirus: avast! (VPS 110721-0, 2011-07-21), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386940
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
news:4e286bd4$1@news.home.net.pl...
>W sprawie w jakiej pytam się o działanie ubezpieczyciela było tak;
> 1.Zdarzenie 8 lipca, po jakiś 2 godzinach prób udało się dodzwonić do
> ubezpieczyciela i informacja, że powinni obejrzeć auto w 24 godziny, ale
> na pewno się nie wyrobią.
> 2.Na wizję auta rzeczoznawca dociera 11 lub 12 lipca i obiecuje wycenę
> szkody na 14 lipca czwartek, jest z nim ustalone, że taki a taki warsztat
> szkodą się zajmie i będzie się w moim imieniu z nim kontaktował...
> i... cisza.
> 3.W poniedziałek 18 lipca warsztat skarży się, że nagle okazało się
> potrzebne jeszcze jedno upoważnienie do ich kontaktów z ubezpieczycielem,
> ale i to nie pomaga, nie chcą im informacji udzielić.
> 4.We wtorek 19 lipca dzwonie do ubezpieczyciela na party line, a panienka
> mi mówi, że nie ma żadnych informacji co dzieje się z tą szkodą, obiecuje
> oddzwonienie lub mejla do mnie i cisza,
> 5.Wczoraj 20 lipca piszę do nich mejla, autoresponder i dalej cisza.
Standard.
W PTU było tak samo.
> Czy taki brak reakcji ze strony ubezpieczyciela można jakoś zaskarżyć?
>
> Może zacząć im robić antyreklamę :-)
Tylko.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
Najnowsze wątki
- 2025-02-15 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-15 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-15 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-02-15 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-02-14 Zdalne załączanie grzałki bojlera elektrycznego
- 2025-02-14 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-02-14 Częstochowa => Product Manager - Systemy infrastruktury teleinformaty
- 2025-02-14 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-02-14 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-14 Czy ma sens grupa news:pl.soc.polityka-prawna ? :-)
- 2025-02-14 e-paper
- 2025-02-14 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-14 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-14 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-14 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=