eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOC proceduryRe: OC procedury
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: OC procedury
    Date: Thu, 21 Jul 2011 20:35:34 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 27
    Message-ID: <j09rhn$jud$1@news.onet.pl>
    References: <4e272e8c$1@news.home.net.pl> <4e286bd4$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: afnv248.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1311273335 20429 178.42.99.248 (21 Jul 2011 18:35:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Jul 2011 18:35:35 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4e286bd4$1@news.home.net.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110721-0, 2011-07-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2386940
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4e286bd4$1@news.home.net.pl...
    >W sprawie w jakiej pytam się o działanie ubezpieczyciela było tak;
    > 1.Zdarzenie 8 lipca, po jakiś 2 godzinach prób udało się dodzwonić do
    > ubezpieczyciela i informacja, że powinni obejrzeć auto w 24 godziny, ale
    > na pewno się nie wyrobią.
    > 2.Na wizję auta rzeczoznawca dociera 11 lub 12 lipca i obiecuje wycenę
    > szkody na 14 lipca czwartek, jest z nim ustalone, że taki a taki warsztat
    > szkodą się zajmie i będzie się w moim imieniu z nim kontaktował...
    > i... cisza.
    > 3.W poniedziałek 18 lipca warsztat skarży się, że nagle okazało się
    > potrzebne jeszcze jedno upoważnienie do ich kontaktów z ubezpieczycielem,
    > ale i to nie pomaga, nie chcą im informacji udzielić.
    > 4.We wtorek 19 lipca dzwonie do ubezpieczyciela na party line, a panienka
    > mi mówi, że nie ma żadnych informacji co dzieje się z tą szkodą, obiecuje
    > oddzwonienie lub mejla do mnie i cisza,
    > 5.Wczoraj 20 lipca piszę do nich mejla, autoresponder i dalej cisza.

    Standard.
    W PTU było tak samo.

    > Czy taki brak reakcji ze strony ubezpieczyciela można jakoś zaskarżyć?
    >
    > Może zacząć im robić antyreklamę :-)

    Tylko.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: