  • Data: 2014-09-11 08:27:21
    Temat: Re: O mały włos...
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.09.2014 00:36, Tomasz Pyra pisze:

    > Tu będzie dyskusja czy to wina bardziej tego Nissana czy pieszych ;)
    >
    > Ja bym stawiał że świadomie omijał/wyprzedzał przed przejściem.
    też tak sądzę.
    Jedziesz autem, myslisz o niebieskich migdałach i nagle wiszisz ze przed
    tobą stoją inne auta. raczej nie da się wyhamować bo mokro ślisko, ale
    jednocześnie mózg (jak się go ma) podpowiada ze jak 2 auta stoją to jest
    jakaś ważna przyczyna. można nawet dostrzec znak informujący o przejściu
    dla pieszych. wiec czy podjął byś ryzyko dołożenia sobie do drogi
    hamowania 4 metrów (przez zjechanie nalewy pas) ale kosztem zycia
    pieszych? Ja nie. ja bym wolał przywalić w kufer poprzednika, albo jakby
    umiejętności i czasu wystarczyło to krawężnik i lądowanie na trawniku.
    Reasumując, wygląda na to że facet podjął decyzje o hamowaniu będąc na
    lewym pasie, olewając przejście dla pieszych

    ToMasz