  • Data: 2014-09-14 17:19:23
    Temat: Re: O mały włos...
    Od: Tengu <t...@u...to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-14 16:27, m wrote:

    > No i jeżeli zrozumiał, to sobie zanotował w głowie "więcej nie grzebać w
    > komórce w czasie jazdy", "nie zamyślać się" czy co tam było przyczyną. I
    > tyle. Nie widzę tutaj miejsca na jakieś bardziej uzewnętrznione gesty
    > zrozumienia sytuacji, zwłaszcza jak się stoi na przeciwległym pasie ruchu.

    "Zwolnić".

    > Dziękuję. Ale ja tam nie widzę jakiegoś specjalnego gazu do dechy.
    > Odjechał sprawnie ale niezbyt szybko.

    Po prostu samochód słaby - delikatnie przyspieszanie jednak to nie było
    - porównaj z samochodem filmującego.

    Ten kierowca przestrzelił hamowanie o ponad 2 długości samochodu więc
    jechał _stanowczo_ za szybko (albo po prostu postanowił objechać
    samochody stojące przed przejściem) - nie mówimy tu o 2-3 metrach ale
    kilkunastu. Brak poczucia podjętego ryzyka to cecha psychopaty. No i ten
    brak wahania po tym jak o mało nie zabił małego dziecka - ominął
    "przeszkodę" i "sprawnie" przyspieszył - jeśli uważasz, że ktoś taki
    jest normalny, to nie mamy o czym rozmawiać.

    --
    Tengu