eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaO ładowaniu w samochodzieRe: O ładowaniu w samochodzie
  • X-Received: by 2002:a25:3bd7:: with SMTP id i206mr187701yba.7.1549020597926; Fri, 01
    Feb 2019 03:29:57 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a25:3bd7:: with SMTP id i206mr187701yba.7.1549020597926; Fri, 01
    Feb 2019 03:29:57 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!2.eu.feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.
    85.160.216.MISMATCH!v55no5389252qtk.0!news-out.google.com!h3ni2893qtk.1!nntp.go
    ogle.com!v55no5389243qtk.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.c
    om!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 1 Feb 2019 03:29:57 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <n...@4...net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=185.43.138.193;
    posting-account=2sVJ3goAAADI7JMBtCuzKj54-2bcrr9B
    NNTP-Posting-Host: 185.43.138.193
    References: <a...@t...no1>
    <q2mvlp$bo3$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <0...@g...com>
    <1...@g...com>
    <c...@g...com>
    <1...@t...no1>
    <6...@g...com>
    <5c509109$0$494$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c50bc8c$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
    <5c511d0f$4$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5c51f62e$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@g...com>
    <5...@g...com>
    <7...@g...com>
    <9...@g...com>
    <1uhrglrn99bre.2l4yen7hdry4$.dlg@40tude.net>
    <4...@g...com>
    <n...@4...net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: O ładowaniu w samochodzie
    From: Tomalo <r...@g...com>
    Injection-Date: Fri, 01 Feb 2019 11:29:58 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:740648
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Oczywiscie w traktorach potworach z silnikami 150 koni sa
    > > alternatory ale w malych caly czas pradnice. To sa te same pradnice
    > > co w warszawiance. Po co zmieniac jak sie sprawdzily.
    >
    > A po co zmieniac w samochodach ? Widac alternatory lepsze ..

    Nikt już nie stosuje prądnic prądu stałego! Jedyna możliwość, to jako część zamienna
    do istniejącego urządzenia np. Ursusa C-330. Prądnica prądu stałego ma szereg bardzo
    poważnych wad w stosunku do prądnicy trójfazowej prądu przemiennego - tzw.
    alternatora.
    1. Jest cięższa i wymaga większej ilości materiałów dla tej samej mocy.
    2. Musi być stosowany skomplikowany układ regulacji napięcia, bo prądnica wymaga
    dodatkowo wyłącznika prądu zwrotnego (aby akumulator się nie rozładował po wyłączeniu
    silnika), oraz regulatora prądu. Załatwia to jedno urządzenie elektromechaniczne
    zwane "reglerem". Alternator tych rzeczy nie wymaga, regulacja prądu jest
    automatyczna a prąd zwrotny blokują diody mostka a wystarczy tylko półprzewodnikowy
    regulator napięcia - lub elektromechaniczny.
    3. Praktyczny brak ładowania na obrotach biegu jałowego, gdzie alternator ładuje przy
    tych obrotach znakomicie.
    4. Większa zawodność - komutator.
    5. Bardziej skomplikowana konstrukcja
    6. itd, itp.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: