-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nowe (tipko)
Date: Sun, 10 Jan 2016 18:40:58 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 116
Message-ID: <n6u53t$c91$1@node2.news.atman.pl>
References: <567cf2b0$0$22820$65785112@news.neostrada.pl>
<567d043c$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
<n5jmf8$8e4$1@node1.news.atman.pl>
<567e5833$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
<n5m3rm$mo6$1@node1.news.atman.pl>
<567fa116$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
<567fac4c$0$695$65785112@news.neostrada.pl>
<567fc8cc$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
<n5os0h$i9b$1@node1.news.atman.pl>
<56810abd$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
<n5ro2r$f1b$1@node1.news.atman.pl>
<568273d0$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
<n5uv9o$lt9$1@node2.news.atman.pl>
<5684e905$0$22828$65785112@news.neostrada.pl>
<n63e35$dsh$1@node1.news.atman.pl>
<5687c61f$0$701$65785112@news.neostrada.pl>
<n68n2i$nja$1@node1.news.atman.pl>
<568bae70$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
<n6ggiu$vtm$1@node1.news.atman.pl>
<5692626e$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-46-21-210-209.nette.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1452447677 12577 46.21.210.209 (10 Jan 2016 17:41:17
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Jan 2016 17:41:17 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.5.1
In-Reply-To: <5692626e$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2575309
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-01-10 o 14:54, Trybun pisze:
>>>>>>> Moc jako taka mnie nieszczenienie interesuje, bardziej interesuje
>>>>>>> mnie
>>>>>>> bezpieczeństwo jakie za jej sprawą osiągam na drodze.
>>>>>>> A sceptycyzm czy krytyka turbodoładowań może pochodzić tylko od tych
>>>>>>> którzy nie mieli jeszcze okazji się przekonać ile dla kierowcy
>>>>>>> korzyści
>>>>>>> ono przynosi.
>>>>>>
>>>>>> Ktoś już w tym wątku zadał pytanie dlaczego 95KM z turbo uważasz
>>>>>> za bezpieczniejszy od 95KM bez turbiny.
>>>>>
>>>>> No i jaka była odpowiedź? Mocy jako takiej turbiną nie zwiększy (nadal
>>>>> jest to tylko 95KM), za to elastyczność i osiągi, czyli
>>>>> efektowniejsze
>>>>> wykorzystanie tych 95KM - owszem, zwiększy.
>>>>
>>>> Turbo dziura zwiększająca elastyczność i osiągi ?
>>>> Nie wiem co brałeś lub piłeś ale chętnie bym tego spróbował.
>>>
>>> Mogę prosić o zdefiniowanie pojęcia "turbo dziura", i objaśnienia jak to
>>> się ma do odczuć kierowcy jadącego z takim autem?
>>
>> Formalnie turbo dziura to opóźnienie reakcji układu na
>> wciśnięcie gazu. Ale najczęściej jest wymieniane w sytuacjach
>> kiedy jest potęgowane przez możliwość zadziałania turbo
>> sprężarki dopiero od określonych obrotów.
>> Czyli jak jedziesz na mniejszych to do zadziałania turbo
>> musisz odczekać do wejścia na odpowiednie obroty.
>
> No dobrze, ale jak to się ma do auta które nie posiada turbodoładowania?
> Konkretnie - czy "dziura turbo" jeżeli w danym aucie występuje,
> zmniejsza osiągi w stosunku do normalnego (takiego samego tylko bez
> turbo) silnika?
W danym aucie jest 95koni bez turbo a w tym z turbo dziurą 95 koni
dostajesz dopiera jak turbo zacznie działać.
Naprawę nie rozumiesz takich podstaw i wdajesz się w dyskusję
na ten temat ?
> Dodam jeszcze, że chyba w dzisiejszych czasach nie ma czegoś takiego jak
> "dziura turbo". Mój 1.5litrowy CRDI ciągnie równo już od 1500obrotów. A
> co tu pisać o większych i mocniejszych silnikach...
Nie wszyscy na drodze mają "twój CRDI".
>>>> Wypadek czy jakieś zdarzenie losowe od myślenia nie zwalnia.
>>>> I lepiej żebyś nie dowiedział się o tym w sądzie.
>>>
>>> Na razie teoretyzujesz jak ktoś kto nigdy nie siedział za kierownicą,
>>> albo ktoś usiadł za nią wczoraj. Za jakiś czas zrozumiesz o czym ja
>>> pisałem.
>>
>> Nie teoretyzuje a pisze prawdę.
>> A skoro prawo jazdy masz od wczoraj to dlaczego chcesz wciskać
>> ciemnoty komuś kto ma je ponad trzydzieści lat i korzysta z niego
>> bez przerw ?
>
> Czysta fantastyka, skoro nie widzisz zalet w turbodoładowaniu...
Widzę, zalety jaki wady, ty widzisz tylko zalety.
Klapki na oczy ktoś ci nałożył czy sam to zrobiłeś ?
>>>> A ile z tych aut które sprzedawałeś było z turbiną a ile bez ?
>>>>
>>>> Ja wiem że skoro auto kupiłem to kiedyś będę musiał je sprzedać,
>>>> poza przypadkami kiedy ktoś mi ukradnie lub rozbije, więc przy
>>>> kupowaniu patrzę które elementy czy rozwiązania będą mogły
>>>> obniżyć cenę sprzedaży. A w dzisiejszych samochodach elementów
>>>> mogących obniżyć cenę jest coraz więcej i udawanie że nie
>>>> istnieją nie należy do rozsądnego zachowania.
>>>>
>>>>
>>>> Pozdrawiam
>>>
>>> Żaden.
>>> Przy zakupie auta nigdy nie myślałem o jego sprzedawaniu, nigdy to nie
>>> było brane pod uwagę przy zakupie.
>>
>> Gratuluje majątku lub fantazji.
>
> Ani jedno ani drugie nie wchodzi w rachubę.
Ostatnia możliwość to nie masz i nie miałeś własnego auta,
Innych nie ma. Poza zwyczajnym kłamstwem z którego nie masz się
teraz jak wycofać.
>>> Dzisiaj, wobec tego że auta są robione z myślą o ich "jednorazowości"
>>> tym bardziej nie warto przy zakupie brać pod uwagę możliwości ich
>>> odsprzedaży. Mowa oczywiście o autach kupowanych na użytek prywatny.
>>
>> Ale masz świadomość że statystycznie twoi rodacy nabywają więcej
>> samochodów używanych niż nowych ?
>> Mowa oczywiście o autach kupowanych na użytek prywatny.
>> Jak wobec tego wygląda twoja deklaracja o braku chęci do
>> odsprzedaży ?
>>
>>
>> Pozdrawiam
>>
>
> Mam tylko świadomość tego że nie będę ze swoim autem konkurencją dla
> sprowadzanego z zagranicy, i reanimowanego złomu. W skrócie - żaden to
> dla mnie interes gdy sprzedaję w pełni sprawne auto po 5-10 latach za
> ułamek jego ceny fabrycznej.
>
Liczysz na powrót czasów mojej młodości i komunizmu gdzie samochód
po wyjeździe za bramę polmozbytu nagle kosztował 2,5 do 3 razy
drożej ? Nie liczył bym na to. Dziś nowym autem z masówki wyjedziesz
i jego wartość spada o 10 do 20 procent. Niewykluczone że są
takie gdzie spadnie jeszcze więcej.
A że twoje podobno nie traci to trzymaj je sobie do samego złomowania.
Pozdrawiam
Następne wpisy z tego wątku
- 11.01.16 14:50 Trybun
- 11.01.16 14:52 Trybun
- 11.01.16 14:59 J.F.
- 12.01.16 03:25 RadoslawF
- 12.01.16 03:30 RadoslawF
- 13.01.16 10:42 Trybun
- 13.01.16 10:52 Trybun
- 13.01.16 10:57 Trybun
- 13.01.16 11:05 yabba
- 13.01.16 11:25 RoMan Mandziejewicz
- 13.01.16 12:07 J.F.
- 13.01.16 12:23 J.F.
- 13.01.16 13:11 J.F.
- 13.01.16 13:13 J.F.
- 13.01.16 13:24 RoMan Mandziejewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=