  • Data: 2016-01-13 11:25:07
    Temat: Re: Nowe (tipko)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Trybun,

    Wednesday, January 13, 2016, 10:57:42 AM, you wrote:

    [...]

    > NIC? To musi być jakaś wada, coś z paliwem albo prądem. Pamiętam że
    > Polonez brata miał taki zwyczaj - ja mu na gaz, a on się przydławiał i
    > dopiero za jakiś czas zaczynał przyspieszać. Ciekawostka - założenie
    > instalacji gazowej całkowicie wyeliminowało tą wadę.

    Każdy silnik gaźnikowy zareaguje całkowitym zamuleniem, jak mu z
    niskich obrotów wciśniesz do deski. Trochę pomaga pompka
    przyśpieszająca, która splunie paliwem w gardziel ale za chwilę jest
    kupa - duży otwór, mała prędkość przepływu powietrza, nie łapie
    paliwa. Tym bardziej, że w Poldku był gaźnik dwugardzielowy i
    depnięcie do dechy otwierało obie gardziele co dawało praktycznie
    zerowe podciśnienie i niemożność zassania paliwa :(

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan