  • Data: 2010-05-15 02:22:23
    Temat: Re: Nowa moda - blokowanie pasa
    Od: złoty <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    złoty pisze:
    > Trzecia sprawa: na przykladzie wylotowki z Krakowa na Zakopane
    > (tuz za obwodnica): sa 3 pasy. Srodkowy pas jest "tym wlasciwym".
    > Pierwszy konczy sie prawy. Potem za jakies..hmm..no nie wiem..powiedzmy,
    > iz 50 metrow dalej konczy sie lewy. Zastanow sie ile bedziesz stal na
    > pasie z pierwszenstwem (srodkowym), gdy wszyscy zastosuja idee zamka a
    > ty jestes powiedzmy 50-ty na srodkowym pasie. Dla ulatwienia dodam, iz
    > na tym srodkowym stoi duzo ciezarowek z uwagi na problemy z wcisnieciem
    > sie pozniej z pobocznych pasow. Zwlaszcza, gdy wpuszczony z konczacego
> [...]

    PS. ..zapomnialem w tym przykladzie jeszcze wspomniec, iz z prawego,
    konczacego sie pasa jest mozliwosc wjechania tez na stacje benzynowa i
    wyjechania kawalek dalej do kolejki jako "sympatyczny gosc, ktory mial
    zamiar tankowac ale sie rozmyslil". Z czego jak widze sporo
    "kulturalnych wyznawcow idei zamka" korzysta..

    A.