-
Data: 2010-05-15 10:03:56
Temat: Re: Nowa moda - blokowanie pasa
Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Sat, 15 May 2010 09:14:58 +0200, J_K_K wrote:
>Użytkownik "złoty" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
>> zalozenie: lewy pas sie konczy. Na prawym pasie przewaznie stoja
>> ciezarowki. Uwzgledniajac nawet jazde do konca lewym pasem, nierzadko
>> zanim ciezarowka ruszy zdazy "wcisnac sie" przed nia 2-3..a nawet czasem 4
Ciezarowka jak chce, no i moze jak pusta, to potrafi dynamicznie
ruszac i miejsca nie zostawiac.
>> osobowki z lewego (przy okazji skutkujac gwaltownym hamowaniem tejze
>> ciezarowki by nie rozwalic ostatniego wciskajacego sie).
>
>Ciekawe, ilu zwolenników klasycznego zamka jest wśród kierowców
>kilkunastotonowych ciężarówek ?
Zalezy co nazywasz klasycznym zamkiem.
Tirom i osobowym w kolejce bardzo przeszkadza sytuacja jak podjezdzaja
co minute o pare metrow do przodu a jednoczesnie lewym pasem mija ich
kilka samochodow.
Ale jak oba pasy sa zapchane to tego problemu nie ma.
I wtedy bardzo ladnie wspolpracuja.
Tylko ze jak kierowcy wjezdzaja na przemian, to ten prawy pas z tirami
bedzie jechal szybciej !
No i duzym samochodem nie tak latwo zmienic pas w korku, oni nie
bardzo moga sobie pozwolic "nie bede glupi, pojade sobie pustym
pasem". Ale w takim korku to i ci z osobowek potrafia byc kulturalni.
Czasem slychac na CB "ktory pas jedzie ?". choc to akurat wydaje mi
sie glupota, bo skoro tylu korespondentow w eterze, to ktos ich
wpusci.
>> Zzymanie sie na "blokersow" jak ich nazywac tez jest bez sensu. Bo to
>> wlasnie oni dbaja o rowne tempo posuwania sie obu pasow i plynne
>> "zazebianie" sie zamka przed zwezka. No a - jak mniemam - o to "wyznawcom
>> zamka" chodzi..a nie nie o wyprzedzenie po cichutku ilustam aut? ;)
>
>Co by nie mówić - wtedy oba pasy jadą co prawda wolno,
>ale równo i bez szarpania.
>"Niby-zamek"bez TIR'a "regulatora" (mniejsze auta nie budzą "szacunku")
A po co szacunek, chocby byl maluch to nie przeskoczysz.
Przestanie reagowac na klakson i co mu zrobisz ?
No, malucha to moze jeszcze da sie ominac z prawa z czy z lewa :-)
>w polskim wykonaniu oznacza ciągłe ruszanie i hamowanie.
Akurat tutaj sie niewiele zmienia - zazwyczaj tez bedzie ciagle
sprzeglo w uzyciu. Moze tylko mozna sobie pozwolic na dluzsze przerwy
i rzadsze zuzycie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.05.10 11:32 Gotfryd Smolik news
- 17.05.10 11:28 owp
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=