  • Data: 2010-10-20 10:49:21
    Temat: Re: Nokia - telefon VoIP
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-20 09:45, Waldek Godel pisze:

    > mylisz się, bo to nie Nokii chodziłlo. Niebrandowane softy Nokii mają to
    > bez problemu, to wersje dla operatorów są kastrowane na ich żądanie.

    Tak było w S60v3FP1. I to nie we wszystkich brandowanych.

    Moja E72 pochodzi z oficjalnej polskiej dystrybucji. Nie posiada starej
    dobrej aplikacji Telefon internetowy. Żadna E72 jej nie posiada i
    branding nie ma tu nic do rzeczy, to ich nowa polityka. Gdzieś właśnie
    czytałem, że pozostawiają w symbiane same "biblioteki" do SIPa i system
    nadal supportuje połączenia VoIP, ale to operatorzy VoIP mają się
    postarać i napisać aplikacje korzystające z nich. Niestety nie jestem w
    stanie teraz wygooglać linka.

    Znasz jakiś telefon S60v3FP2, który posiada domyślnie aplikację Telefon
    internetowy i pozwala na skonfigurowanie VoIP bez konieczności
    instalacji SIP_VoIP_Settings?

    Marek