  • Data: 2012-06-29 21:54:53
    Temat: Re: No to Blackberry do piachu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel wrote:

    > ee.. ale to my chyba o róznych firmach rozmawiamy.
    > Bo BB z funkcjonalności to miał jedną. Bardzo dobrze zrobioną, ale
    > jedną. No.. może dwie, albo trzy. Ale w zasadzie jedną. Przez wiele
    > lat byli w tym najlepsi na świecie, ale to skończyło się jakieś.. 5-6
    > lat temu, a oni nawet palcem nie kiwnęli. No dobra, kiwnęli małym
    > palcem w bucie wypuszczając BESX oprócz bezsensownie drogiego BES. I
    > tyle.
    > To było za mało na ro 2007, a co dopiero na rok 2012.
    >
    > Szkoda tego, to fakt, ale oni sobie bardzo solidnie zapracowali na tą
> [...]

    widać jestem jakiś dziwny ale dla mnie BB Bold jest super funkcjonalnym
    sprzętem.

    nokia E7 nawet mu do pięt nie dorasta, ale ja widać czego innego oczekuje od
    telefonu. :)

    w sumie to jeszcze jeden kamyczek z E7 jak chciało sie wybrać numer ze
    strony internetowej to trzeba było sobie wziąść ołówek karteczkę papieru i
    zapisać :)