    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 18 Jul 2018 05:19:03 -0700 (PDT)
    <pilcsa$jga$1@node2.news.atman.pl> <pilkao$gtu$1@dont-email.me>
    <6...@g...com>
    <5...@g...com>
    <f...@g...com>
    <5b4ee79e$0$620$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <8...@g...com>
    <5b4f200a$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Niezapłacone mandaty
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 lipca 2018 13:10:03 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Tylko to raczej nie za mandaty.
    > Musial miec sprawe na wieksza kwote.

    Grzywna (czy jak to się tam nazywa) zamieniona na odsiadkę z powodu uporczywego jej
    niepłacenia. podobnie jak ta stówa tej kobiety pewnie

    > Nastepnym razem naslij na nich GIODO.
    > Masz prawo do poprawnosci danych osobowych :-)

    Szkoda czasu, w sumie lokatorzy mi te opłaty za pom. gosp. zwracają więc niech
    korespondencji pilnują;)

    > No ba - fotoradar to na adres wlasciciela auta.

    Ale jakbym się przeprowadził niepodające nowego to kogo winnic ze na stary by
    przychodziły? ITD czy moją głupotę?

    > Jakbys jednak w krytycznym momencie adres zmienil, to kto wie, jakby
    > sie to skonczylo.
    Jakbym nie ukrywał swojego aktualnego adresu zamieszkania to nijak. Jakbym ukrywał
    to?- za głupotę się płaci i do Singapuru z opóźnieniem leci np.

    > Internet pelen opowiesci jak to sie zdarzalo dawniej ... a chyba i
    > ciagle zdarza.

    Internet jest pełen opowieści
    Np. takich wymyślonych na siłę problemów które w dyskusjach generujesz a które nie
    dotyczą osób które chociaż w minimalny sposób dbają o swoje interesy
    > Chyba, ze Szwajcarzy nie zrozumieli odpowiedzi i sie kiedys zdziwisz
    > na ich granicy :-)

    Generuj sztuczne problemy dalej- mogli zrozumieć np. że do odstrzału jestem bez
    wyroku i kulke w łeb i dadzą jak ich granice przekroczę.

    > Mandaty sciagaja poborcy skarbowi przy US. Byc moze jest im latwo
    > namierzyc pracodawce - maja wszytko w komputerze.
    > Komornikowi z kolei najlatwiej namierzyc konta bankowe.

    I namierzają. I jak jest do ściągnięcia 100zł to 100zł sciągają a reszte zostawiają.
    I nie jest tak jak uzytkownik pisał ze dla 50zł zablokują na 2 miesiące konta
    bankowe, karty i Bóg wie co jeszcze
    > A jak im wskazujesz ? To powod wskazuje adres pozwanego :-)

    Podaje. W sądach wieczystoksięgowych przy składaniu dokumentów, w sadzie cywilnym,
    jak pozew składam(np. za niewywiązywanie się z warunków gwarancji/reklamacji)

    > Od paru lat niby po nieodebraniu sad powinien wyslac pod aktualny
    > adresu zameldowania, ale jak tego nie zrobi, to cie szybko komornik
    > namierzy :-)
    Internety sa pełne tego typu opisów;)
    Tylko jak się wczytasz głębiej to najczęściej wychodzi ze "poszkodowany" czegoś tam
    nie dopilnował albo olał. Jaworowicz czy inne "sprawy dla reportera" jednak to
    pomijają.
    Nie tak dawny watek z sąsiedniej chyba grupy o kobiecie co to po kilku latach jej
    zaległy mandat za przejazd autobusem ściągnęli z odsetkami i kosztami. Bidulka grała
    w ciula z systemem i przegrała;)