  • Data: 2018-07-18 15:01:35
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:22b8b1a0-f9df-4642-a1f3-80985b9a3ddf@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 18 lipca 2018 13:10:03 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >Grzywna (czy jak to się tam nazywa) zamieniona na odsiadkę z powodu
    >uporczywego jej niepłacenia. podobnie jak ta stówa tej kobiety pewnie

    Hm, wydaje mi sie, ze dawniej jakies limity byly, ale teraz faktycznie
    nie widze.

    No prosze - za PRL dopiero ponad 1000 zl - art 25

    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19
    710120114/O/D19710114.pdf

    >Szkoda czasu, w sumie lokatorzy mi te opłaty za pom. gosp. zwracają
    >więc niech korespondencji pilnują;)

    GIODO moze ich przykladnie ukarac :-)

    >Ale jakbym się przeprowadził niepodające nowego to kogo winnic ze na
    >stary by przychodziły? ITD czy moją głupotę?

    A jak sie okaze ze przeprowadziles sie i zameldowales na nowym, a
    organ uparcie wysyla i podaje stary ?

    >Internet jest pełen opowieści
    >Np. takich wymyślonych na siłę problemów które w dyskusjach
    >generujesz a które nie dotyczą osób które chociaż w minimalny sposób
    >dbają o swoje interesy

    Taki np rolnik z Mławy, ktory długow narobil, a potem mial pretensje,
    ze mu komornik traktor zabral i sprzedal za pol ceny ...

    >Generuj sztuczne problemy dalej- mogli zrozumieć np. że do odstrzału
    >jestem bez wyroku i kulke w łeb i dadzą jak ich granice przekroczę.

    Dostali pismo po polsku, to kto wie co zrozumieli - a jak tam byly
    dane twoje i kuzyna ? :-)

    >I namierzają. I jak jest do ściągnięcia 100zł to 100zł sciągają a
    >reszte zostawiają.
    >I nie jest tak jak uzytkownik pisał ze dla 50zł zablokują na 2
    >miesiące konta bankowe, karty i Bóg wie co jeszcze

    Mnie sie tak jakos dziwnie wydaje, ze do nr rachunkow komornik ma
    dostep, a do stanow nie.

    Wiec powinien wyslac informacje o zajeciu do wszystkich bankow, one
    powinny zablokowac srodki, powiadomic o majatku (*), komornik powinien
    zdecydowac z ktorego sciaganac, a po sciagnieciu odblokowac reszte.

    Dwa miesiace wydaje sie w sam raz ...

    (*) nie majatku, tylko wierzytelnosciach
    https://www.zadluzenia.com/artykul/jak-wyglada-egzek
    ucja-z-rachunku-bankowego/

    >Podaje. W sądach wieczystoksięgowych przy składaniu dokumentów, w
    >sadzie cywilnym, jak pozew składam(np. za niewywiązywanie się z
    >warunków gwarancji/reklamacji)

    Ale to gdy ty pozywasz. Gdy ciebie pozywaja, to ktos inny podaje
    adres.
    Przypadki gdy byl falszywy byly zdaje sie na tyle nagminne, ze az rzad
    poczuł sie w obowiazku je ukrocic.

    >Tylko jak się wczytasz głębiej to najczęściej wychodzi ze
    >"poszkodowany" czegoś tam nie dopilnował albo olał. Jaworowicz czy
    >inne "sprawy dla reportera" jednak to pomijają.
    >Nie tak dawny watek z sąsiedniej chyba grupy o kobiecie co to po
    >kilku latach jej zaległy mandat za przejazd autobusem ściągnęli z
    >odsetkami i kosztami. Bidulka grała w ciula z systemem i przegrała;)

    Trudno powiedziec czy grala w ciula, czy jak kontrol raz ustalil
    adres, tak stale go uzywano.
    O tyle ciekawie, ze jednak Zaklad Komunikacji ma zwiazek z miastem, a
    urzad miasta aktualny adres zameldowania zna ...

    J.