  • Data: 2018-07-18 15:35:29
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 18 lipca 2018 15:01:55 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > GIODO moze ich przykladnie ukarac :-)
    Szkoda lokatorów, płać terminowo, roszczeniowi nie sa itp;)

    > A jak sie okaze ze przeprowadziles sie i zameldowales na nowym, a
    > organ uparcie wysyla i podaje stary ?

    "Internety sa pełne takich opisów";)
    Przeprowadzałem się, przemeldowywałem i problemów z korespondencja nie mam. Oprócz
    problemiku z MZGK

    > Taki np rolnik z Mławy, ktory długow narobil, a potem mial pretensje,
    > ze mu komornik traktor zabral i sprzedal za pol ceny ...

    Ciągle wyjeżdżasz z tym rolnikiem z Mławy
    Jak się sprawa skończyła? Chyba dostał odszkodowanie a komornikiem sady się zajmują
    A lament bo komornik wóz strażacki zajął pamiętasz? A miał podstawy do zajęcia
    A biednego piekarza co to musiał podatek zaległy zapłacić bo chleb biednym rozdawał
    pamiętasz? Psy na US wieszano a z czasem się okazało ze to zwykły przekreciaz ten
    piekarz był.
    Internety sa pełne takich spraw

    Nie mieszaj działalności niezgodnej z prawem do normalnych sytuacji
    Listonosz tez może być przekręt i do sadu podpisane zwrotki zwracać ze adresat
    odebrał.
    Ale czy ew kłopoty takiego adresata to będzie wina sadu czy przekryta listonosza?

    > Dostali pismo po polsku,
    Tak właśnie było- prokurator jak ze mną gadał to wkurzony był bo pismo dostał w
    jezyku urzędowym Szwajcarii i tłumaczyć musiał. I mówi że moje wyjasnienia tez musi
    dac =do przetłumaczenia
    To ja mu mówie że skoro Szwajcarzy wyslali w swoim języku to niech on im odpowiedz w
    swoim wyśle
    Zaśmiał się powiedział ze pomysł niegłupi i tak zrobi
    Czy tak zrobił faktycznie to nie wiem bo po tej rozmowie sprawa się dla mnie
    zakończyła.

    > to kto wie co zrozumieli - a jak tam byly
    > dane twoje i kuzyna ? :-)

    Raczej tylko kuzyna bo po co im moje. A kuzyn wówczas legalnie w Szwajcarii mieszkał
    i pracował

    > Mnie sie tak jakos dziwnie wydaje, ze do nr rachunkow komornik ma
    > dostep, a do stanow nie.

    A to może i dobrze

    > Wiec powinien wyslac informacje o zajeciu do wszystkich bankow,

    Po co do wszystkich skoro wyśle do Ogmivo i dostanie odpowiedz gdzie dłuznik kąta ma.
    one
    > powinny zablokowac srodki, powiadomic o majatku (*), komornik powinien
    > zdecydowac z ktorego sciaganac, a po sciagnieciu odblokowac reszte.
    >
    > Dwa miesiace wydaje sie w sam raz ...

    W Twoim matrixie tak by to było, na szczęście działa to lepiej
    No i są kwoty wolne od zajęć więc najczęściej nie jest tak jak użytkownik pisał że
    dłużnik nie może 50zł na bułki wypłacić

    > Ale to gdy ty pozywasz. Gdy ciebie pozywaja, to ktos inny podaje
    > adres.

    To pozwij mnie podając jakikolwiek adres. Zobaczymy czy się uda.
    > Przypadki gdy byl falszywy byly zdaje sie na tyle nagminne, ze az rzad
    > poczuł sie w obowiazku je ukrocic.

    Ano własnie

    > Trudno powiedziec czy grala w ciula, czy jak kontrol raz ustalil
    > adres, tak stale go uzywano.
    > O tyle ciekawie, ze jednak Zaklad Komunikacji ma zwiazek z miastem, a
    > urzad miasta aktualny adres zameldowania zna ...

    I ciągle nie wiemy czy jakichkolwiek pism kobieta na właściwy adres nie dostawała. Bo
    tego w takich programach/artykułach nie napiszą