-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
u!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ri6sug$hd5$1@news.icm.edu.pl> <ri7vit$h5s$2$Cav@news.chmurka.net>
<ri84ro$kqk$1$horizn@news.chmurka.net>
<ri882b$n59$1$Cav@news.chmurka.net>
<5f47b6ff$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<hdcfedjl10xr$.dlg@myjk.org> <ri8jle$utj$1$horizn@news.chmurka.net>
<117rmd7z6zjg$.dlg@myjk.org> <5f4a544c$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<t...@4...net>
<5f4a5d35$0$525$65785112@news.neostrada.pl> <un5nbgo538eu$.dlg@myjk.org>
<5f4a81a7$0$517$65785112@news.neostrada.pl> <d2wbyf5ubbmv$.dlg@myjk.org>
<5f4ab0ec$0$17352$65785112@news.neostrada.pl> <8...@m...org>
<5f4b65e8$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
<z6rtxmfk3vrz$.dlg@myjk.org> <5f4b858e$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@m...org> <5f50bb65$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
<1ez9df0og20xi$.dlg@myjk.org>
From: cef <c...@i...pl>
Date: Sat, 5 Sep 2020 13:39:16 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.12.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1ez9df0og20xi$.dlg@myjk.org>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 45
Message-ID: <5f5378e4$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
X-Trace: 1599305956 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 540 80.53.118.49:62399
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3599
X-Received-Body-CRC: 2374711211
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2684298
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-09-05 o 10:10, Myjk pisze:
> Thu, 3 Sep 2020 11:46:11 +0200, cef
>> I stąd w ogóle moje odniesienie do całości
>> emitowanych zanieczyszczeń.
>
> Borze, ale to jest inna kwestia, a i tak widać że w tej kwestii EV jest na
> równi, choć jak urealnić parametry (zamiast się pierać na katalogach) to EV
> jest już lepszy.
No i Ty się uczepiłeś tego ostatniego etapu i pisanie, że to inna kwestia
jest właśnie tym co mi się nie podoba w Twoich wywodach.
>> Nie kwestionuję przecież, że EV jest cichy
>> i bardziej czysty w końcowym użytkowaniu.
>
> E... :D
Akurat z analizy tego co tutaj przeczytałem i sam poszukałem
wychodzi mi, że na inwestycję w EV jest najlepszy moment właśnie teraz.
Teraz kiedy są jeszcze bezpłatne ładowarki i można - jeśli ktoś używa
samochodu
dorywczo i raczej zaniża tę średnią, którą podajesz- to jest w stanie
praktycznie nie płacić
za użytkowanie. A te kilka razy w roku po prostu zmienić sposób
użytkowania czy jazdy
i tyle. Jak tylko EV się troszkę bardziej spopularyzuje, to darmowe
punkty ładowania znikną i z tanich rozwiązań zostanie tylko ładowanie
własnym OZE.
Natomiast przy moim sposobie użytkowania (sporo długich tras, czasem
dziennie 20km - praca-dom a czasem wychodzi ponad 200km dziennie,
wymagana przestrzeń ładunkowa) elektryk byłby znacznym utrudnieniem,
które uniemożliwiało by mi zarobkowanie. Więc na pewno starego diesla
sobie zostawię, ale myślę, żeby zamienić
drugie auto na elektryka - wtedy wystarczy mi coś małego. (teraz mam micrę)
Osobiście czekam na rozwiązania nakazowe,
bo tylko w ten sposób można będzie popchnąć ten rynek.
Najpierw zakaz wjazdu do centrów miast, potem
inne nakazy. Np wymagany limit floty EV dla przedsiębiorców itp
albo jakieś superulgi, żeby biznes się zainteresował.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.09.20 13:51 Frakon
- 06.09.20 18:40 Myjk
- 06.09.20 19:29 cef
- 06.09.20 20:11 Myjk
- 06.09.20 20:38 cef
- 07.09.20 16:39 Myjk
- 07.09.20 18:34 cef
- 08.09.20 10:09 Przemek Jedrzejczak
- 08.09.20 11:30 J.F.
- 08.09.20 14:03 Przemek Jedrzejczak
- 08.09.20 15:59 J.F.
- 09.09.20 07:51 Przemek Jedrzejczak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=