  • Data: 2020-09-08 10:09:10
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    --Często zjeżdżam do miast w DE dużych i małych- nie widzę tam specjalnego
    boomu elektrycznego. Nawet usiłowałem na plugshare sprawdzić jak by wyglądały
    elektrycznie trasy, ktore tam robię i się poddałem. Tak słabo z tą elektryfikacją.

    politycy zgodnie zaklinaja rzeczywistosc :-) Brednie Pinokia to nawet nie warto
    komentowac ale w 2011 Merkel przysnilo sie 1 000 000 czyli milion elektrykow w 2020
    :-)

    2017 nagle odwrot, to bedzie jednak niemozliwe

    https://www.tagesspiegel.de/wirtschaft/elektromobili
    taet-merkel-kassiert-das-ziel-von-einer-million-e-au
    tos-bis-2020/19809744.html

    no i wynik na dzis 136 tys aut ale w tym oszukancze hybrydy :-)

    i podsumowanie tematu

    Der Anteil an Pkw mit konventionellem Verbrennungsmotor hat Anfang des Jahres 2020
    bei mehr als 98 Prozent gelegen.

    98% to auta spalinowe czyli takze hybrydy, eletryki osiagnely oszalamiajacy wynik 2%
    rynku :-)