  • Data: 2020-09-09 07:51:18
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    --Albo takie cos - jade w trase, oczywiscie na spalinowym, wjezdzam do
    docelowego miasta, jest ograniczenie do 50 - wiec wylaczam spalinowy i
    dojezdzam w miejskich korkach na elektrycznym.

    fajna bajka ale rzeczywistosc skrzeczy 70% na spalinowym no chyba ze masz moc
    kaszpirowskiego to wtedy inna sprawa :-)

    --Ba - jesli zalozyc, ze te 2% przybylo w ostatnim roku - to to jest bardzo ladny
    wynik, bo znaczy, ze wsrod nowych samochodow jest znaczacy procent elektrycznych.

    niestety znow musze cie rozczarowac od 2011 czyli 9 lat

    --Skonczy sie premia za hybrydy, to zobaczymy co wybiera prawdziwy Niemiec :-)

    nie to nie tak dziala, rzad da kase zebys sobie kupil hybryde (miejsca pracy) ale
    utrzymanie to juz twoja sprawa

    --Znaczy sie sa jakies dotacje i/lub ulgi :-)

    prawie dobrze tzn karne doplaty i podatki :-)

    --Zreszta widzisz, ze teraz politycy beda to analizowac i ulepszac.

    gospodarka sterowana centralnie ? to juz bylo :-)