  • Data: 2020-09-07 18:34:47
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-09-07 o 16:39, Myjk pisze:
    > Sun, 6 Sep 2020 20:38:31 +0200, cef

    > Realnie myślenie to wygląda tak: Kupię spaliniaka 30-50% taniej, chociaż
    > mam więcej, a potem, za 30 lat 3x tyle wydam na leczenie żeby do piachu nie
    > pójść i się jeszcze pomęczyć na tym łez padole.

    Realnie to wygląda jeszcze gorzej, bo co z tego, że ja kupię
    elektryka jak truć mnie będą inni?
    Pomijam już kwestię czy przebywanie w pobliżu takich prądów
    jest ogólnie zdrowe :-)

    > Na zachodzie sobie radzą.

    Możesz napisać co przez to rozumiesz, że sobie radzą?
    W ostatnich 5 latach nie byłem dalej na Zachodzie
    niż w Holandii, Danii a najczęściej jestem w Niemczech.
    Często zjeżdżam do miast w DE dużych i małych- nie widzę tam specjalnego
    boomu elektrycznego. Nawet usiłowałem na plugshare
    sprawdzić jak by wyglądały elektrycznie trasy, ktore
    tam robię i się poddałem. Tak słabo z tą elektryfikacją.