  • Data: 2020-09-08 14:03:34
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    --Czemu oszukancze - jesli to plug-in co moze w miescie nie smrodzic, to
    sie liczy ... nawet jesli polowicznie.

    nie polowicznie, bateryjke masz na 30-40 km realnej jazdy co oznacza ze posuwasz
    wiekszosc (jakies 70%) na spalinowym :-)

    -- Ale to dane ze sprzedazy czy ilosci ?
    98% zarejestrowanych aut to auta spalinowe, 2% to elektryki

    --W tych 98% to hybrydy sa ujete ?
    tak o ile posiadaja silnik spalinowy

    ale idzie dobre z UE

    https://www.stuttgarter-nachrichten.de/inhalt.autos-
    mit-verbrenner-und-e-motor-lademuffel-sollen-ausgebr
    emst-werden.c0c0d338-91fe-4f8e-a4bf-9c053ad49c72.htm

    nowe auta beda przekazywac cykle jazdy na bateryjkach jak bedzie za malo zapraszamy
    do kasy :-)