  • Data: 2011-05-12 12:18:28
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: LEPEK <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Co Ty na to?

    Nie wiem, co on, ale ja: i o to chodzi! Jeździjmy tak, żeby dać każdemu
    możliwość dojechania do miejsca przeznaczenia (sobie też). Prowadzenie
    samochodu to nie pilotaż F-16, tylko codzienna sprawa, do której nie
    potrzeba kosmicznych umiejętności, tylko trochę uwagi. Natomiast jazda
    motocyklem z nadmierną prędkością jest nie tylko niezgodne z przepisami,
    co bardzo nierozsądne.

    A, i jeszcze jedno: jest w PORD taki przepis:
    "
    Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo liczyć,
    że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu drogowego,
    chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich zachowania.
    "

    Chciałbym bardzo, żeby oznaczało to mniej więcej tak: "jak widzę kogoś
    kilka samochodów za sobą, to najprawdopodobniej nie zdąży do mnie
    dojechać w ciągu 3 sekund", zamiast - jak jest obecnie - "jak widzę za
    sobą motocyklistę, to prawdopodobnie śmignie mi obok z rykiem silnika
    grubo przesadzając z prędkością".

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański