  • Data: 2009-10-12 08:26:13
    Temat: Re: Możecie polecić PAD'a za 50PLN!?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday 12 October 2009 07:37, XWindowsMen wrote:
    > Czy jesteście w stanie polecić jakiegoś dobrego (na miarę założeń
    > budżetowych) pada do PC'ta dla 12-latka!? Tak, żeby sprzęt się nie
    > rozleciał po 2 tygodniach!?

    Zależy do czego potrzebujesz tego pada, tzn. ile funkcji ma zawierać. Ja
    żadnym graczem nie jestem, ale od czasu do czasu lubię popykać sobie w
    dawne NESowe gierki. :-)
    Przetestowałem kilka padów, i ostatecznie zostałem przy wynalazku o dumnej
    nazwie "Logitech Precision". Kupiłem dwa. Jeden służy już od czterech lat
    bez zarzutu, a drugi czeka w szufladzie, "na zapas". :-)
    Jeśli szukasz prostego i mocnego pada, bardzo polecam. Koszt: ok. 10 euro.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste