eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganew
    s.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <su3kkg$4j3$1$horizn@news.chmurka.net> <1jkh4okljsety$.dlg@myjk.org>
    <su5a62$8n7$1$horizn@news.chmurka.net> <1stn7dr2syev4$.dlg@myjk.org>
    <sudfk0$qq7$1$horizn@news.chmurka.net> <17hp5afrykmev$.dlg@myjk.org>
    <sudtvk$dqm$1$horizn@news.chmurka.net>
    Date: Mon, 14 Feb 2022 17:28:59 +0100
    Message-ID: <1...@m...org>
    Lines: 36
    NNTP-Posting-Host: 95.49.67.124
    X-Trace: 1644856139 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 475 95.49.67.124:60845
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2701479
    [ ukryj nagłówki ]

    Mon, 14 Feb 2022 15:54:28 +0000, K

    > To chyba tylko twoj smietnik tak robi, bo na pewno nie KIA Niro (kazda
    > inna nowoczesna hybryda zapewne tez nie) i w tym rzecz inaczej nikt by
    > sobie tym problemem nie zawaracal dupy.

    Bueheehr, przecież sam dałeś info że testom był poddany m.in. (mój
    śmietnik) Outlander, oprócz tego X5 i XC60. Gdzie tam wytrzasnąłeś znowu
    KIA Niro, skoro nie było poddane testom? Tak w ogóle to dałeś link do
    prasówki, daj lepiej źródło tego testu -- bo pismak nie raczył dołączyć.

    > i jeszcze zmierzyles poziom zanieczyszczen i sie okazalo, ze
    > produkowales czyty tlen.

    Ty jesteś poważnie jeszcze bardziej tępy niż szrek (nie myślałem, że to w
    ogóle możliwe). Podwyższona emisja w trybie CHARGE wynika TYLKO I WYŁĄCZNIE
    ze zwiększonych obrotów silnika w stosunku do zapotrzebowania na napęd
    pojazdu i faktu że naładowanej energii do baterii później nie wykorzystano
    na jazdę -- gdyby to zrobiono to wynik zanieczyszczeń (mierzonej przecież
    per PRZEJECHANY km!) wyszedłby na normalnym poziomie, a znacznie mniej
    gdyby ten tryb zastosowano z głową a nie pod postawioną najwyraźniej tezę.
    Tu popełniono dwa błędy za jednym razem. Jeśli dla ciebie taki "test" jest
    mimo tego rzetelny to jednak jesteś zwykłym debilem.

    > No chyba twoje bo na podstawie zachowania twojego tylko i wylacznie
    > samochodu.

    Takich samochodów jak mój jeździ paręset tysięcy, mój nie jest żadnym
    wyjątkiem od reguły. I jak widać spalanie, a co za tym idzie emisję, ma
    znacznie mniejszą nawet niż twój ukochany klekot, szczególnie jak wziąć pod
    uwagę szmelcwagen gróp perfidnie manipulującymi emisjami w dieselgate gdzie
    emisja była 40x wyższa a nie jakieś mizerne 1/4x. Z czym do ludzi...

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: