eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;) › Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-15 08:48:31
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-02-2022 o 20:30, J.F pisze:

    > Ale pod warunkiem, ze sie regularnie doładowuje z gniazdka, ma krotkie
    > trasy, no i ma wiatrak lub panele sloneczne, zeby nie ładować prądem z
    > węgla :-)

    Nie ma tego warunku.
    Prąd z węgla użyty do naładowania baterii jest tym samym prądem z węgla,
    co prąd z węgla użyty do produkcji paliwa.
    Tyle że nie dochodzi smrodzenie wyprodukowanym a potem spalonym paliwem.

    Hybryda oszczędza sama z siebie (odzysk), o ile się jej nie przełączy w
    jakieś dziwne tryby, nawet bez doładowywania.