eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-14 21:26:16
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 14 Feb 2022 18:11:26 +0100, Myjk wrote:
    > Mon, 14 Feb 2022 16:36:25 +0000, K
    >> no wlasnie "miedzy innymi" Podali trzy najgorsze wyniki sposrod 15
    >> o ile dobrze pamietam testowanych,
    >
    > Żródło podaj w takim razie -- czy to takie skomplikowane?
    >
    >> a ze zobaczyles swoj to sie niezdrowo podnieciles, a nie to byl moj cel ;)
    >> Podalem KIE Niro, ktora w trybie charge nie robi 4500 obrotow ani nie
    >> jest w niej glosno/nieprzyjemnie podczas ladowania silnikiem.
    >
    > Może jak ktoś jest głuchy jak pień (tudzież J.F) to będzie twierdzić że nie
    > jest głośno.Tr yb CHARGE, jak sama nazwa mówi, wymusza pracę prądnicy
    > ładującej baterię na pełnej mocy,

    Ja tam sie nie znam - ale jak na moj gust, to nazwa nie mowi, ze na
    pełnej mocy.

    > siłą rzeczy silnik nie może pyrkać na biegu jałowym.

    Na obrotach biegu jalowego silnik cos tam ładować tez może.
    Slabo bo słabo, ale zawsze ...

    >> No i wlasnie w tym rzecz, ze hybrydy nie sa wcale lepsze od diesli. Malo
    >> tego, sa gorsze od diesla z euro6. Bo takiego diesla nie odpalisz jak
    >> nie masz adblue, a hybryda w trybie charge mozesz jechac.
    >
    > ICE w PHEV też spełnia EURO6, ponadto silniki pracują w cyklu atkinsona
    > jeszcze emisję zmniejszającym. Sam fakt że MOŻNA używać trybu CHARGE nie
    > znaczy automatycznie że ktoś, a w szczególności że wszyscy, szczególni ci
    > co mają PHEV a nie ładują ich z gniazdka (czyli ci co mają z założenia w
    > dupie czy ładują baterie czy nie ładują -- ale żeby to pojąć to trzeba mieć
    > jakieś podstawy do logicznego myślenia), to robi. Ergo, masz statystyki ile
    > osób posiadających PHEV korzysta z trybu CHARGE tak aby sobie głupkowato
    > podbijać zużycie paliwa, literalnie stojąc w korkach/światłach?

    A tu widzisz - Unia grzmi, ze wiekszosc laduje ICE, a nie z gniazdka
    :-)

    >> moj ukochany klekot jak go nazywasz gdy nim bede jechal 70kmh
    > I znowu założenie z dupy że będziesz jechać jednostajnie w trasie.
    > Ja nie jechałem jednostajnie.
    >
    >> w 100km trasie nie spali wiecej niz 4.5 litra.
    >
    > Już widzę jak klekot z EURO6 spala 4.5L na setkę.

    Moze by i spalil, ale ja nie mam cierpliwosci sprawdzic :-)

    > I oczywiście zignorowałeś, a jakże by inaczej, niewygodny sobie temat jakim
    > był dieselgate, który przez min. 6 lat w ilości paru(nastu) milionów
    > pojazdów truł ludzi 40-krotnie większymi emisjami niż było w założeniach.

    Moze nie ma VW :-)
    Albo hybryd jeszcze nikt podobnie nie przebadal :-)


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: