-
Data: 2022-02-14 21:26:16
Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]On Mon, 14 Feb 2022 18:11:26 +0100, Myjk wrote:
> Mon, 14 Feb 2022 16:36:25 +0000, K
>> no wlasnie "miedzy innymi" Podali trzy najgorsze wyniki sposrod 15
>> o ile dobrze pamietam testowanych,
>
> Żródło podaj w takim razie -- czy to takie skomplikowane?
>
>> a ze zobaczyles swoj to sie niezdrowo podnieciles, a nie to byl moj cel ;)
>> Podalem KIE Niro, ktora w trybie charge nie robi 4500 obrotow ani nie
>> jest w niej glosno/nieprzyjemnie podczas ladowania silnikiem.
>
> Może jak ktoś jest głuchy jak pień (tudzież J.F) to będzie twierdzić że nie
> jest głośno.Tr yb CHARGE, jak sama nazwa mówi, wymusza pracę prądnicy
> ładującej baterię na pełnej mocy,
Ja tam sie nie znam - ale jak na moj gust, to nazwa nie mowi, ze na
pełnej mocy.
> siłą rzeczy silnik nie może pyrkać na biegu jałowym.
Na obrotach biegu jalowego silnik cos tam ładować tez może.
Slabo bo słabo, ale zawsze ...
>> No i wlasnie w tym rzecz, ze hybrydy nie sa wcale lepsze od diesli. Malo
>> tego, sa gorsze od diesla z euro6. Bo takiego diesla nie odpalisz jak
>> nie masz adblue, a hybryda w trybie charge mozesz jechac.
>
> ICE w PHEV też spełnia EURO6, ponadto silniki pracują w cyklu atkinsona
> jeszcze emisję zmniejszającym. Sam fakt że MOŻNA używać trybu CHARGE nie
> znaczy automatycznie że ktoś, a w szczególności że wszyscy, szczególni ci
> co mają PHEV a nie ładują ich z gniazdka (czyli ci co mają z założenia w
> dupie czy ładują baterie czy nie ładują -- ale żeby to pojąć to trzeba mieć
> jakieś podstawy do logicznego myślenia), to robi. Ergo, masz statystyki ile
> osób posiadających PHEV korzysta z trybu CHARGE tak aby sobie głupkowato
> podbijać zużycie paliwa, literalnie stojąc w korkach/światłach?
A tu widzisz - Unia grzmi, ze wiekszosc laduje ICE, a nie z gniazdka
:-)
>> moj ukochany klekot jak go nazywasz gdy nim bede jechal 70kmh
> I znowu założenie z dupy że będziesz jechać jednostajnie w trasie.
> Ja nie jechałem jednostajnie.
>
>> w 100km trasie nie spali wiecej niz 4.5 litra.
>
> Już widzę jak klekot z EURO6 spala 4.5L na setkę.
Moze by i spalil, ale ja nie mam cierpliwosci sprawdzic :-)
> I oczywiście zignorowałeś, a jakże by inaczej, niewygodny sobie temat jakim
> był dieselgate, który przez min. 6 lat w ilości paru(nastu) milionów
> pojazdów truł ludzi 40-krotnie większymi emisjami niż było w założeniach.
Moze nie ma VW :-)
Albo hybryd jeszcze nikt podobnie nie przebadal :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.02.22 08:02 Mirek Ptak
- 15.02.22 08:42 Cavallino
- 15.02.22 08:45 Cavallino
- 15.02.22 08:48 Cavallino
- 15.02.22 09:54 K
- 15.02.22 11:10 J.F
- 15.02.22 12:34 Mirek Ptak
- 15.02.22 12:40 Mirek Ptak
- 15.02.22 12:46 Cavallino
- 15.02.22 12:47 Cavallino
- 15.02.22 13:02 Mirek Ptak
- 15.02.22 14:07 K
- 15.02.22 14:16 J.F
- 15.02.22 14:26 Cavallino
- 15.02.22 15:23 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera