eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;) › Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-14 17:28:59
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 14 Feb 2022 15:54:28 +0000, K

    > To chyba tylko twoj smietnik tak robi, bo na pewno nie KIA Niro (kazda
    > inna nowoczesna hybryda zapewne tez nie) i w tym rzecz inaczej nikt by
    > sobie tym problemem nie zawaracal dupy.

    Bueheehr, przecież sam dałeś info że testom był poddany m.in. (mój
    śmietnik) Outlander, oprócz tego X5 i XC60. Gdzie tam wytrzasnąłeś znowu
    KIA Niro, skoro nie było poddane testom? Tak w ogóle to dałeś link do
    prasówki, daj lepiej źródło tego testu -- bo pismak nie raczył dołączyć.

    > i jeszcze zmierzyles poziom zanieczyszczen i sie okazalo, ze
    > produkowales czyty tlen.

    Ty jesteś poważnie jeszcze bardziej tępy niż szrek (nie myślałem, że to w
    ogóle możliwe). Podwyższona emisja w trybie CHARGE wynika TYLKO I WYŁĄCZNIE
    ze zwiększonych obrotów silnika w stosunku do zapotrzebowania na napęd
    pojazdu i faktu że naładowanej energii do baterii później nie wykorzystano
    na jazdę -- gdyby to zrobiono to wynik zanieczyszczeń (mierzonej przecież
    per PRZEJECHANY km!) wyszedłby na normalnym poziomie, a znacznie mniej
    gdyby ten tryb zastosowano z głową a nie pod postawioną najwyraźniej tezę.
    Tu popełniono dwa błędy za jednym razem. Jeśli dla ciebie taki "test" jest
    mimo tego rzetelny to jednak jesteś zwykłym debilem.

    > No chyba twoje bo na podstawie zachowania twojego tylko i wylacznie
    > samochodu.

    Takich samochodów jak mój jeździ paręset tysięcy, mój nie jest żadnym
    wyjątkiem od reguły. I jak widać spalanie, a co za tym idzie emisję, ma
    znacznie mniejszą nawet niż twój ukochany klekot, szczególnie jak wziąć pod
    uwagę szmelcwagen gróp perfidnie manipulującymi emisjami w dieselgate gdzie
    emisja była 40x wyższa a nie jakieś mizerne 1/4x. Z czym do ludzi...

    --
    Pozdor
    Myjk