eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;) › Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-14 17:36:25
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 14/02/2022 16:28, Myjk wrote:
    > Mon, 14 Feb 2022 15:54:28 +0000, K
    >
    >> To chyba tylko twoj smietnik tak robi, bo na pewno nie KIA Niro (kazda
    >> inna nowoczesna hybryda zapewne tez nie) i w tym rzecz inaczej nikt by
    >> sobie tym problemem nie zawaracal dupy.
    >
    > Bueheehr, przecież sam dałeś info że testom był poddany m.in. (mój
    > śmietnik) Outlander, oprócz tego X5 i XC60. Gdzie tam wytrzasnąłeś znowu
    > KIA Niro, skoro nie było poddane testom? Tak w ogóle to dałeś link do
    > prasówki, daj lepiej źródło tego testu -- bo pismak nie raczył dołączyć.
    >

    no wlasnie "miedzy innymi" Podali trzy najgorsze wyniki sposrod 15 o ile
    dobrze pamietam testowanych, a ze zobaczyles swoj to sie niezdrowo
    podnieciles, a nie to byl moj cel ;) Podalem KIE Niro, ktora w trybie
    charge nie robi 4500 obrotow ani nie jest w niej glosno/nieprzyjemnie
    podczas ladowania silnikiem.

    >> i jeszcze zmierzyles poziom zanieczyszczen i sie okazalo, ze
    >> produkowales czyty tlen.
    >
    > Ty jesteś poważnie jeszcze bardziej tępy niż szrek (nie myślałem, że to w
    > ogóle możliwe). Podwyższona emisja w trybie CHARGE wynika TYLKO I WYŁĄCZNIE
    > ze zwiększonych obrotów silnika w stosunku do zapotrzebowania na napęd
    > pojazdu i faktu że naładowanej energii do baterii później nie wykorzystano
    > na jazdę -- gdyby to zrobiono to wynik zanieczyszczeń (mierzonej przecież
    > per PRZEJECHANY km!) wyszedłby na normalnym poziomie, a znacznie mniej
    > gdyby ten tryb zastosowano z głową a nie pod postawioną najwyraźniej tezę.
    > Tu popełniono dwa błędy za jednym razem. Jeśli dla ciebie taki "test" jest
    > mimo tego rzetelny to jednak jesteś zwykłym debilem.
    >

    No i wlasnie w tym rzecz, ze hybrydy nie sa wcale lepsze od diesli. Malo
    tego, sa gorsze od diesla z euro6. Bo takiego diesla nie odpalisz jak
    nie masz adblue, a hybryda w trybie charge mozesz jechac.

    >> No chyba twoje bo na podstawie zachowania twojego tylko i wylacznie
    >> samochodu.
    >
    > Takich samochodów jak mój jeździ paręset tysięcy, mój nie jest żadnym
    > wyjątkiem od reguły. I jak widać spalanie, a co za tym idzie emisję, ma
    > znacznie mniejszą nawet niż twój ukochany klekot, szczególnie jak wziąć pod
    > uwagę szmelcwagen gróp perfidnie manipulującymi emisjami w dieselgate gdzie
    > emisja była 40x wyższa a nie jakieś mizerne 1/4x. Z czym do ludzi...
    >

    moj ukochany klekot jak go nazywasz gdy nim bede jechal 70kmh w 100km
    trasie nie spali wiecej niz 4.5 litra.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: