-
Data: 2022-02-14 18:11:26
Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Mon, 14 Feb 2022 16:36:25 +0000, K
> no wlasnie "miedzy innymi" Podali trzy najgorsze wyniki sposrod 15
> o ile dobrze pamietam testowanych,
Żródło podaj w takim razie -- czy to takie skomplikowane?
> a ze zobaczyles swoj to sie niezdrowo podnieciles, a nie to byl moj cel ;)
> Podalem KIE Niro, ktora w trybie charge nie robi 4500 obrotow ani nie
> jest w niej glosno/nieprzyjemnie podczas ladowania silnikiem.
Może jak ktoś jest głuchy jak pień (tudzież J.F) to będzie twierdzić że nie
jest głośno.Tr yb CHARGE, jak sama nazwa mówi, wymusza pracę prądnicy
ładującej baterię na pełnej mocy, siłą rzeczy silnik nie może pyrkać na
biegu jałowym. Jeśli w Niro jest cicho, to znaczy że nie jest to tryb
CHARGE. U mnie tak mało upierdliwy jest tryb SAVE, wtedy jest znośnie nawet
na postoju. Ale ten tryb utrzymuje poziom baterii na określonym poziomie i
silnik zazwyczaj gaśnie relatywnie szybko gdy pojazd hamuje/stoi.
> No i wlasnie w tym rzecz, ze hybrydy nie sa wcale lepsze od diesli. Malo
> tego, sa gorsze od diesla z euro6. Bo takiego diesla nie odpalisz jak
> nie masz adblue, a hybryda w trybie charge mozesz jechac.
ICE w PHEV też spełnia EURO6, ponadto silniki pracują w cyklu atkinsona
jeszcze emisję zmniejszającym. Sam fakt że MOŻNA używać trybu CHARGE nie
znaczy automatycznie że ktoś, a w szczególności że wszyscy, szczególni ci
co mają PHEV a nie ładują ich z gniazdka (czyli ci co mają z założenia w
dupie czy ładują baterie czy nie ładują -- ale żeby to pojąć to trzeba mieć
jakieś podstawy do logicznego myślenia), to robi. Ergo, masz statystyki ile
osób posiadających PHEV korzysta z trybu CHARGE tak aby sobie głupkowato
podbijać zużycie paliwa, literalnie stojąc w korkach/światłach?
> moj ukochany klekot jak go nazywasz gdy nim bede jechal 70kmh
I znowu założenie z dupy że będziesz jechać jednostajnie w trasie.
Ja nie jechałem jednostajnie.
> w 100km trasie nie spali wiecej niz 4.5 litra.
Już widzę jak klekot z EURO6 spala 4.5L na setkę.
I oczywiście zignorowałeś, a jakże by inaczej, niewygodny sobie temat jakim
był dieselgate, który przez min. 6 lat w ilości paru(nastu) milionów
pojazdów truł ludzi 40-krotnie większymi emisjami niż było w założeniach.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.22 18:55 Marcin N
- 14.02.22 20:30 J.F
- 14.02.22 20:42 Myjk
- 14.02.22 20:51 Myjk
- 14.02.22 21:17 J.F
- 14.02.22 21:26 J.F
- 15.02.22 08:02 Mirek Ptak
- 15.02.22 08:42 Cavallino
- 15.02.22 08:45 Cavallino
- 15.02.22 08:48 Cavallino
- 15.02.22 09:54 K
- 15.02.22 11:10 J.F
- 15.02.22 12:34 Mirek Ptak
- 15.02.22 12:40 Mirek Ptak
- 15.02.22 12:46 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO