eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;) › Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-14 18:11:26
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 14 Feb 2022 16:36:25 +0000, K

    > no wlasnie "miedzy innymi" Podali trzy najgorsze wyniki sposrod 15
    > o ile dobrze pamietam testowanych,

    Żródło podaj w takim razie -- czy to takie skomplikowane?

    > a ze zobaczyles swoj to sie niezdrowo podnieciles, a nie to byl moj cel ;)
    > Podalem KIE Niro, ktora w trybie charge nie robi 4500 obrotow ani nie
    > jest w niej glosno/nieprzyjemnie podczas ladowania silnikiem.

    Może jak ktoś jest głuchy jak pień (tudzież J.F) to będzie twierdzić że nie
    jest głośno.Tr yb CHARGE, jak sama nazwa mówi, wymusza pracę prądnicy
    ładującej baterię na pełnej mocy, siłą rzeczy silnik nie może pyrkać na
    biegu jałowym. Jeśli w Niro jest cicho, to znaczy że nie jest to tryb
    CHARGE. U mnie tak mało upierdliwy jest tryb SAVE, wtedy jest znośnie nawet
    na postoju. Ale ten tryb utrzymuje poziom baterii na określonym poziomie i
    silnik zazwyczaj gaśnie relatywnie szybko gdy pojazd hamuje/stoi.

    > No i wlasnie w tym rzecz, ze hybrydy nie sa wcale lepsze od diesli. Malo
    > tego, sa gorsze od diesla z euro6. Bo takiego diesla nie odpalisz jak
    > nie masz adblue, a hybryda w trybie charge mozesz jechac.

    ICE w PHEV też spełnia EURO6, ponadto silniki pracują w cyklu atkinsona
    jeszcze emisję zmniejszającym. Sam fakt że MOŻNA używać trybu CHARGE nie
    znaczy automatycznie że ktoś, a w szczególności że wszyscy, szczególni ci
    co mają PHEV a nie ładują ich z gniazdka (czyli ci co mają z założenia w
    dupie czy ładują baterie czy nie ładują -- ale żeby to pojąć to trzeba mieć
    jakieś podstawy do logicznego myślenia), to robi. Ergo, masz statystyki ile
    osób posiadających PHEV korzysta z trybu CHARGE tak aby sobie głupkowato
    podbijać zużycie paliwa, literalnie stojąc w korkach/światłach?

    > moj ukochany klekot jak go nazywasz gdy nim bede jechal 70kmh

    I znowu założenie z dupy że będziesz jechać jednostajnie w trasie.
    Ja nie jechałem jednostajnie.

    > w 100km trasie nie spali wiecej niz 4.5 litra.

    Już widzę jak klekot z EURO6 spala 4.5L na setkę.

    I oczywiście zignorowałeś, a jakże by inaczej, niewygodny sobie temat jakim
    był dieselgate, który przez min. 6 lat w ilości paru(nastu) milionów
    pojazdów truł ludzi 40-krotnie większymi emisjami niż było w założeniach.

    --
    Pozdor
    Myjk