eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;) › Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-14 20:51:11
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 14 Feb 2022 20:30:02 +0100, J.F

    > Czekaj czekaj - czy to nie Ty pisales, ze u Ciebie powyzej 80km/h
    > silnik jest spiety na sztywno z kolami i nie ładuje baterii?

    Nie wiem kto pisał to co twierdzisz, ja pisałem że >70/h się MOŻE podpiąć
    bezpośrednio pod koła, ale wcale NIE MUSI. I może jechać i ładować baterię
    jadąc >70/h.

    > Ale pod warunkiem, ze sie regularnie doładowuje z gniazdka, ma krotkie
    > trasy, no i ma wiatrak lub panele sloneczne, zeby nie ładować prądem z
    > węgla :-)

    Nie wiem ile razy trzeba to powtarzać, widać do znudzenia. Jak się PHEVa
    nie ładuje z gniazdka, to jest zwykłym HEVem. Co prawda nie rozumiem sensu
    zakupu i wożenia >10kWh baterii skoro wystarczy 3kWh, no ale kto bogatemu
    zabroni. Ja mam zazwyczaj krótkie trasy, czasem ładuję 3x dziennie. Mam PV
    na dwóch domach. Jak ładuję gdy nie ma słońca (czyt. w nocy), to i tak w
    2T, czyli w prądzie spadowym, literalnie czy bym go zużył czy nie, to i tak
    węgiel by poszedł z dymem.

    --
    Pozdor
    Myjk