eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyMowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;) › Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
  • Data: 2022-02-14 17:45:10
    Temat: Re: Mowilem, ze nowoczesny diesel lepszy dla zdrowia niz hybrydy ;)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Feb 2022 20:57:31 +0100, Myjk wrote:
    > Fri, 11 Feb 2022 09:27:29 +0000, K
    >
    > Ty jesteś jakimś alterego szreka, czy z rodziny?
    >
    > Tłumaczę ci jak debilowi, po raz ostatni. Nijak się mają PHEV do "wałka
    > blue diesel", bo tryb CHARGE jest trybem ZAWSZE wymuszonym przez
    > użytkownika, a skoro użytkownik ma w dupie czy jeździ na prądzie czy na

    Nie ma jakiegos automatu? Jak sie baterie rozladuja, to samochod chyba
    sam wlaczy :-)

    A uzytkownik ... powinien czesto podlaczac do gniazdka, ale pewnie mu
    sie nie chce.
    Albo prad z ladowarki za drogi :-)

    > silniku w takim PHEV (jak postawiona była teza pismaka), to i trybu CHARGE
    > nie używa, szczególnie że silnik wtedy chodzi na wysokich obrotach i przy
    > każdym wciśnięciu gazu jeszcze te obroty podbija na poziom 4-5k obrotów

    Piszesz na podstawie swojego Mitsu?
    Toyota chyba potrafi ladowac przy nizszych obrotach.

    > przez co jazda jest zwyczajnie nieprzyjemna.

    nie jest dobrze wyciszony?

    > W trybie SAVE czy HEV niczym
    > się nie różni od zwykłych HEV, za to ma znaczną przewagę nad klasycznymi
    > ICE, szczególnie nad klekotami.

    Ja tam widzialem przez chwile jakies hybrydowe BMW, co ma ze trzy
    tryby pracy, ale ze uzytkownik nie przeczytal instrukcji,
    to skonczylo sie tak, ze po dluzszej trasie wjechal do miasta z
    rozladowaną baterią.
    No ale moze to wina uzytkownika, zakladam, ze potrafi lepiej działac,
    i po miescie nie smrodzic.
    Jakby tak jeszcze sprząc z nawigacja, zeby wiedzial, czego sie od
    niego oczekuje ...

    J.